Joachim_F Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Filmtjenesten lanserte konsollspillutleie i dag. Les hele saken Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Dette må da bli spennende? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Det fremgår ikke av teksten eller på Lovefilm.no hvor mye det vil koste å leie et spill? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Det står hvor mye det koster på forsiden deres Bluray + dvd + spill - 1 hjemme om gangen - ubegrenset leie 109 kr bluray + dvd + spill - 2 hjemme om gangen - ubegrenset leie 159 kr bluray + dvd + spill - 3 hjemme om gangen - ubegrenset leie 209 kr Genialt spør du meg, kan ta fks den billigste, 1 spill om gangen, bruke 1 uke på hvert spill. Det er 4 spill i måneden for 109 kr. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg forholdt meg til lenken i artikkelen, hvor dette ikke framgår. Dealen virker jo temmelig gunstig. Hadde nok kastet meg på dette om jeg ikke skulle flytte utenlands om noen uker. Lenke til kommentar
PsychoNinjaKen Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Yes finally dette har jeg ventet på, jeg er lovefilm kunde og har PS+ endelig noe nyttig på PS3 Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Prisene finner dere her. Virker som en god deal og jeg tror konseptet kan slå gjennom her til lands. Dette må vel være ett godt alternativ for de som kjøper spill, går gjennom dem og selger dem tilbake til butikken igjen. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Ser ut som en bra deal! Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Genialt spør du meg, kan ta fks den billigste, 1 spill om gangen, bruke 1 uke på hvert spill. Det er 4 spill i måneden for 109 kr. Er redd at å holde på slik ville tatt fra meg spillegleden. Men for noen er nok dette flott. Ihvertfall gitt at de får flere utgivere med. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Blir nok både film og spill på meg derfra gitt, blir det for mye spilling på en gang forsvinner som nevnt spillegleden. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Genialt spør du meg, kan ta fks den billigste, 1 spill om gangen, bruke 1 uke på hvert spill. Det er 4 spill i måneden for 109 kr. minus 2 til 4 dager med post når du skal bytte spill. La oss si 3: det er 12 dager totalt med sending, 18 dager med spilling. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Godt poeng, men syntes det er en god deal for de som fullfører spill ofte. Sparer jo lommeboka for noen kr. Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hvordan er folks erfaring med lovefilm? Sendes ting raskt, godt utvalg etc.? Har registrert meg, og kommer nok til å prøve det i en måned(i tillegg til de to første ukene som er gratis). Så får jeg gjort meg opp en mening selv også. Jeg foretrekker og eie det meste selv, både når det gjelder film og spill. I alle fall de jeg liker. Muligheten er jo der for å leie den, for så å kjøpe den senere. Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 einaste minuset med spill er som problemet i storbritania det er stor sjanse du ikkje får prøve multiplayer siden mange som låser nøkkler til spill til ein konto men ellers ein super deal (om du lever riktig ste di landet der ikkje posten tar 1 veke) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 einaste minuset med spill er som problemet i storbritania det er stor sjanse du ikkje får prøve multiplayer siden mange som låser nøkkler til spill til ein konto men ellers ein super deal (om du lever riktig ste di landet der ikkje posten tar 1 veke) Men hvorfor leie et spill der man planlegger å spille mye MP? Da er det vel like greit å kjøpe det? Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 einaste minuset med spill er som problemet i storbritania det er stor sjanse du ikkje får prøve multiplayer siden mange som låser nøkkler til spill til ein konto men ellers ein super deal (om du lever riktig ste di landet der ikkje posten tar 1 veke) Men hvorfor leie et spill der man planlegger å spille mye MP? Da er det vel like greit å kjøpe det? Jup dette er verktøyet for korte spill du blir ferdig med på noen dager og aldri vil spille igjen, er ikke noe for multiplayer spill som du gjerne vil spille over lang tid elle lange det tar lang tid å spille gjennom som skyrim. Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Dette tror jeg kan bli bra Kjekt for sånne som meg som har mange spill hvor jeg bare har 1 til 2 ach. og kanskje bare en time spilletid. Og da snakker jeg om spill som er kjøpt for 4 - 600.- på lanseringsdatoen men som har skuffet. Har kasta bort mye penger på den måten! Lenke til kommentar
samco Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Bump,, Har hoppa på lovefim selv nå ser det ikke er alverden utvalg av spillmen håper det vill vokse med tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå