Sledge Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Noen som vet hvor jeg får kjøpt Hauppage TV-kort?Enten norske web shop'er eller butikker i Oslo. Har vært igjennom hele webshop guiden og fant noen hos danske itbutikken (men ingen på lager). Har Pinnacle PCTV USB og det finnes ingen drivere for XP og det kommer aldri til å bli laget noen heller i følge support! Pinnacle suger!! Big Time!! Kan jo alltids bruke den som dørstopper... Sledge Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Har et jeg , hva vil du gi for det ? Lenke til kommentar
Sledge Skrevet 6. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2002 Hva heter kortet? Modell nr? Noen av disse? http://www.hauppauge.co.uk/html/analogue.htm Sledge Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Komplett.no har hauppauge! EDIT: Oops dette var visst en gammel tråd... (Brukte søkefunksjonen) Endret 11. mars 2005 av MicrolaXx Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 heh, nå lurte jeg skikkelig. Alle har jo Hauppage-kort nå Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hvis alle har det, hvorfor er det så lite respons her da? LINK!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå