Majjan Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Todd Batty forteller oss hva SSX er, og hvorfor dette spillet er fremtiden. Les hele saken Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Trur faktiskt dette blir kjøpt. Har stått på snowboard 1 gang og da vrei jeg ankel og det som var. Kjempegøy! Men har trua på att detta blir ordentlig fartsfylt. Trenger ett sånt spill Lenke til kommentar
Finnduz Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Flott og høre at jeg ikke er den eneste som gikk på trynet første gangen, og jeg prøver nok ikke igjen på en god stund. Gleder meg Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hva er "res"? Og hva er galt med det nynorske ordet "race" eller det gode gamle "løp"? Jeg bare spør... Lenke til kommentar
Majjan Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Hva er "res"? Og hva er galt med det nynorske ordet "race" eller det gode gamle "løp"? Jeg bare spør... Er det noe galt med ordet "res" da? I følge språkrådet er det da et helt ok ord. (http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=res&begge=+) Race og løp kunne selvfølgelig også være benyttet. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hva er "res"? Og hva er galt med det nynorske ordet "race" eller det gode gamle "løp"? Jeg bare spør... Er det noe galt med ordet "res" da? I følge språkrådet er det da et helt ok ord. (http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=res&begge=+) Race og løp kunne selvfølgelig også være benyttet. I stand corrected. Bare litt trolling fra min side viser det seg. Er forøvrig veldig spent på dette spillet, og litt skeptisk. Det er få spill jeg har brukt så mye tid på som SSX serien, men likevel er jeg veldig spent på om de har klart få den samme, gode følelsen fra de tidligere perlene med denne gang. Lenke til kommentar
Borni26 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Elsker SSX. Sorkost meg med serien, spiller enda SSX: on tour noen ganger. Gleder meg til det nye kommer Lenke til kommentar
Lactulose Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 "Priser for x360 129,- hos CDon.no" ...Hadde det bare vært det riktige spillet... Lenke til kommentar
VitoC Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 "–Vil spillere kunne konkurrere mot hverandre selv om de ikke er koblet til Internett? – Man kan konkurrere offline. Men vi kommer ikke til å inkludere muligheten til å dele skjermen i to." Hvordan kan man konkurrere offline uten splitscreen? PS: Kan noen forklare meg hvordan jeg legger inn et ordentlig sitat så det kommer opp en sånn "boks" med teksten jeg vil sitere? Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Bare topic sier litt om holdningen. Denne holdningen er noe mange spillutviklere mangler. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 PS: Kan noen forklare meg hvordan jeg legger inn et ordentlig sitat så det kommer opp en sånn "boks" med teksten jeg vil sitere? Bare skriv [ quote ] før teksten og [ /quote ] etter teksten, uten åpenrom. Håper dette blir bra, og jeg er glad de gikk bort fra det opprinnelige konseptet. Men håper vi får "endurance"-løp som i SSX3, der et løp varte godt over tyve minutter (jeg klarte det på tjuefire minutter etter en del trening.) Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Nå måtte jeg tenke meg om ... — hvorfor jeg har storkost meg i timevis med Amped 1 & 2, mens SSX knapt ble mer enn et kvarters underholdning med en demo-versjon. På sistnevnte tidsforbruk skala, endte forøvrig også Amped 3 opp. I wonder why? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå