Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Parkering i Oslo - Uranienborg og Majorstua

Ursa

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg skal til Oslo nå 14 dager og bo bak slottet på Uranienborg. Men *skrekk* jeg har med egen bil! Lurer på om noen kan gi meg tips om hvor det fins gratis parkering i området? Dersom du ikke har lyst å gi bort noen tips til hele verden, tar jeg også imot tips med glede på PM (personal message) :)

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg vet, er det ikke beboerkortparkering på Uranienborg. Det betyr at du må gjøre som alle andre i bynære områder - lete etter plass. :)

De aller fleste gatene i det området har gratis parkering,men som alltid gjelder det å ikke komme for sent. Vanligvis pleier det å være vanskeligere å finne plass sent på kvelden.

Skal du ut, og vet at du ikke kommer hjem før klokken 23, kan det med andre ord være lurt å bruke kollektivt.

Etter jobb-tid pleier å være greit, egentlig. Det kan være at du må gå litt, men det må man regne med. Det beste tipset jeg har, er egentlig å finne plasser som folk er litt usikre på (for eksempel etter gangfelt, dobbelparkering der det er mulig o.l). Disse er som regel de som står igjen, da folk er redde for å få bot (selv om det er en lovlig plass).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...