Joachim_F Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Skumle nye monstre og spennende rollespillelementer. Les hele saken Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Høres gøy ut. Da blir det kanskje litt mer interessant å spille i lengden. Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg er mest interesert i den nye biome koden. Føler ikke for å spille MC før denne har komt ut da det vil resultere i et nytt kart. Skal være mulig med samme kart som før, men vil tro man går glipp av en del da. Gleder meg til dypere sjø, elver, raviner osv Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Den nye biome-koden skulle vel også komme i 1.8? Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Gleder meg til dette. Har mistet litt av interessen for MC nå for tiden. Men med denne patchen blir det nok noen timer med MC igjen Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Det geniale med minecraft er jo nettopp det at alt du er, det som gjør deg 1337, er jo hva du har klart å skaffe og satt sammen helt av deg selv. Nå skal det plutselig bli slik at du skal farme mats for å få gaver fra en quest-giver? Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Har ikke spilt Minecraft noe særlig på en stund nå, men kommer nok til å starte en ny verden når 1.8 kommer. Både nytt terreng og den forhåpentligvis litt økte utfordringen burde være en stor forbedring. Håper også at de legger til flygende øyer, om ikke nødvendigvis i 1.8. Evt. også øke høyden på himmelen, da den ikke er så veldig høy nå. Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Angående høyden Notch: "The level height in Minecraft now depends on a single field in the Level class, for easier modding. The default will remain 128, though." Husker han nevnte en del komplikasjoner når det kom til høyden, men greit det blir enklere å modde det i det minste. Minecraft Upcoming features Lenke til kommentar
pax_corpus Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 så man må starte ny verden for å få med seg disse tingene? Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 så man må starte ny verden for å få med seg disse tingene? Nei, men hvis du vil finne nytt landskap fra den oppdaterte landskapsgeneratoren må du utforske nye steder i verdenen din du ikke har vært før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Men grafikken er stygg at jeg spiller Dragon Age isteden. Lenke til kommentar
marfus330 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Grafikken kan ikke bli mye bedre -.- Lenke til kommentar
Minimeg Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Vet noen sånn ca. hvor lenge det er til patchen kommer? Lenke til kommentar
Flameabel Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Høres veldig lovende ut! Har ikke spilt Minecraft så mye som da jeg første spilte det på over ett år, men når spillet blir gitt ut kommer jeg garantert til å sitte en stund forann MC! Men jeg er litt skeptisk på den "spise mat regelmessig..", tror ikke det vil bli et major problem men kansje litt irriterende, anyways. Ser veldig fram til dette! Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Igjen må jeg be skribentene som skriver om Minecraft til å oppdatere bildene sine som de legger ut på Gamer.no . Ser på øverste bildet at det er fra Alpha! For en skam! (Gleder meg som en unge til 1.8) Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Grafikken kan ikke bli mye bedre -.- I såfall må han gå bortifra stilen med at "alt er firkantet" For å få bedre grafikk så er vel marching cubes, tesselering og shaders måten å gjøre det på. Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Hvis noen er misfornøyd med grafikken så anbefaler jeg denne mappacken/modden Det er en høyoppløst utgave av standard-pack og en herlig oppgradering av shadere. Helt fantastisk, spesielt når man går i mørke huler med en fakkel i hånden! Denne videoen gir et innblikk i hva du får. Endret 30. august 2011 av DeepW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå