Gruzuk Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Tror jeg kommer til å kjøpe S45, men lurer på hvor stor forskjellen er på S50, er det kun 1 megapixel mer på samme ccd som gir større bilder med mer støy, som egentlig ikke gjør noe særlig forskjell på den reelle kvaliteten? Ellers virker det som om de er veldig like. Syntes nesten det virker som om det kun er blitzen som er gjort noe med... Mvh GruZuk Lenke til kommentar
coban Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 kameraene er helt like- prisen du betaler for å få s50 istedet for s45 er relativt stor og jeg tror neppe at du ser forskjellen- hadde nok tatt meg s45- men hvis jeg hadde hatt for mye penger så hadde jeg jo tatt s50:) Lenke til kommentar
Golf Bag Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Eneste forskjell er 4 og 5 megapixler. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Eneste forskjell er 4 og 5 megapixler. Etter hva jeg har lest, skal S45 være kjappere, pga at de har den samme innmaten. Og S50 må skrive "større" bilder. http://www.akam.no/tester/canon_powershot_..._s50/index.html mvh Jan Ove Lenke til kommentar
Gruzuk Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Da ser ikke jeg noe poeng i å bruke mer penger på S50.... Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå