Kjetil Larsen Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hei, jeg sliter med å få Fallout 2 til å fungere i Windows 7. Har noen av dere fått det til? :-) På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Hadde vært flott hvis du fortalte hva som er problemet. Åpner ikke spillet seg? Får du kun opp en error meldig? Har du prøvd å kjøre spillet som admin? Endret 29. august 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Kjetil Larsen Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Ja, skjønner at jeg har vært litt rask med å skrive dette innlegget. Skal sjekke det når jeg kommer hjem, jeg. Takk for svar :-) Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 det koster 6 dollar for spillet på www.gog.com og den versionen er fikset opp til å funke helt perfekt på win 7, jeg bruker den og det funker knirkefritt 2 Lenke til kommentar
Kjetil Larsen Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Takk for tipset, tror jeg velger den løsningen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå