Niklasp Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Begge flaggskipene får 4G. Samsung oppgraderer toppmodellene sine Lenke til kommentar
edwood Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hadde vel kanskje vært greit om de først hadde fikset de nåværende modellene (S2) slik at de kunne brukes ved 1G-, 2G- og 3G-nett? Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hadde vel kanskje vært greit om de først hadde fikset de nåværende modellene (S2) slik at de kunne brukes ved 1G-, 2G- og 3G-nett? Javel..? Send din inn til service kanskje. Selvfølgelig kan S2 brukes på nevnte nett, skulle bare mangle. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Bare en liten oppfordring til dere Galaxy Tab eiere: Skaff dere handsfree. Det ser en smule dumt ut når dere prater med ei fjøl. (iPad-eiere er "heldigvis" forskånet for denslags) 3 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Haha, det har jeg sett EN gang (BT-headsettet hans gikk strømtomt midt i en samtale). Det ser fullstendig sinnssvakt ut. Lenke til kommentar
oleost Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Bra dei satser videre på Exynos brikken, forhåpentligvis tvinger det fleire spill utviklere til å støtte standard OpenGL istedenfor å utvikle mot forskjellige ymse properitere standarer. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Bruker ikke de fleste mer omfattende spillene på Android OpenGL? Tegra2-enheter er vel f.eks. glad i det allerede? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Den blir tykkere, som er en kjip ting. Den tynne og lette S II er en drøm, nå blir den 10 mm tykkere og 23 gram tyngre. Nesten tilbake til tykkelsen på Galaxy S. Da frister det litt mindre, vil ha den lett som en fjær i hånden. For de som tenker å gå til innkjøp så har vi lagt den inn i Prisguide så det er bare til å legge til prisvarsling, men i følge pressemelding må man nok vente til nyåret før den er å få kjøpt. Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 10mm tykkere som i totalt 18,5mm eller at tykkelsen øker til 10mm? Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hadde vel kanskje vært greit om de først hadde fikset de nåværende modellene (S2) slik at de kunne brukes ved 1G-, 2G- og 3G-nett? Eh... sitter du med en telefon til over 4000 uten å kunne bruke dette, og godtar det? Det må være noe alvorlig galt med telefonen din! Ta deg en tur å få den reparert eller hev kjøpet! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Den blir tykkere, som er en kjip ting. Den tynne og lette S II er en drøm, nå blir den 10 mm tykkere og 23 gram tyngre. Nesten tilbake til tykkelsen på Galaxy S. Da frister det litt mindre, vil ha den lett som en fjær i hånden. For de som tenker å gå til innkjøp så har vi lagt den inn i Prisguide så det er bare til å legge til prisvarsling, men i følge pressemelding må man nok vente til nyåret før den er å få kjøpt. Hmm, om de øker tykkelsen så er jo det kjipt. Egentlig ett skritt tilbake. AtW Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Og når kommer støtte for NFC som det har gått rykter om lenge ??? Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Og når kommer støtte for NFC som det har gått rykter om lenge ??? Hvorfor "maser" alle om NFC. Har ennå ikke hatt bruk for det en eneste gang. Innen det er vanlig har jeg vel SGS3 eller 4.... Eller en annen tlf. Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Og når kommer støtte for NFC som det har gått rykter om lenge ??? Hvorfor "maser" alle om NFC. Har ennå ikke hatt bruk for det en eneste gang. Innen det er vanlig har jeg vel SGS3 eller 4.... Eller en annen tlf. Kanskje fordi NFC er på full fart inn.... Nets holder på å teste nye bankterminaler med NFC i noen få butikker, og før du vet ordet av det rulles dette ut i stor skala! I Oslo er det noen butikker som er pilot på dette. Bankterminalene ser slik ut: http://www.creditcardmachines.ca/images/ingenico-ict-250.jpg Du legger mobilen oppå et kort sekund og vips så har du betalt.... Vet ikke hvor du bor men på bussen hos oss så betaler du med et eget kort du legger oppå en leser når du går inn på bussen. Her er det også NFC som er teknologien bak... Og derfor er det mange som venter på dette, innbefattet meg.... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 De bruker vel som regel rimeligere og eldre RFID. Men NFC er bakoverkompatibel med mye RFID-utstyr Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Og når kommer støtte for NFC som det har gått rykter om lenge ??? Hvorfor "maser" alle om NFC. Har ennå ikke hatt bruk for det en eneste gang. Innen det er vanlig har jeg vel SGS3 eller 4.... Eller en annen tlf. Det er ikke alle som skifter telefon hvert år. Og det var ikke dine behov jeg tenkte på når jeg spurte.. NFC kan du bruke til annet enn å handle, det kan du se på Android developer siden. Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Og når kommer støtte for NFC som det har gått rykter om lenge ??? Hvorfor "maser" alle om NFC. Har ennå ikke hatt bruk for det en eneste gang. Innen det er vanlig har jeg vel SGS3 eller 4.... Eller en annen tlf. Det er ikke alle som skifter telefon hvert år. Og det var ikke dine behov jeg tenkte på når jeg spurte.. NFC kan du bruke til annet enn å handle, det kan du se på Android developer siden. Greit nok, men jeg tror de som venter på at man skal kunne bruke det "over alt" må vente ganske lenge. Ser for meg at det fortsatt vil være meget begrenset bruk i lang tid fremover. Men jeg blir veldig glad om jeg tar feil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg