askphoto Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Far og sønn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
askphoto Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Fant denne forklaringen her inne på Digit sine sider om hvordan vi skal gi terningkast: Når du skal vurdere et bilde kan du bruke disse kriteriene: Karakter 6 - Det liker jeg kjempegodt Karakter 5 - Dette liker jeg Karakter 4 - Brukbart Karakter 3 - Nesten der Karakter 2 - Fungerer ikke for meg Karakter 1 - Dette liker jeg overhode ikke Endret 29. august 2011 av askphoto Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Synes dette ble et strålende flott og nært foto av far og sønn. Fin kontrast i det sarte og det maskuline. Flott at begge ser i samme retning, også i overført betydning. Glimrende fotoarbeid dette. For min egen del ville jeg kuttet faren ned til midt på håret, tenker at det øker intensiteten og nærheten. Men sikkert tryggest å beholde det slik det står nå for folk flest. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Dette liker jeg, herlig bilde av far og sønn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg