Syphilitic Sonja Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Du snakker vel av eraring og forsøker å fylle ditt eget store tomrom. Lykke til for det tar nok laaaaang tid. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Nå ser det ut til han har beynt å ordne opp i saken og det er ikke noe som er bedre. Flott, godt å høre det ordner seg! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Samtidig er det litt av en tilfeldighet at han kontakter meg samme dag som jeg sender han link denne tråden like etter jeg startet den. Du ga ham link til denne tråden? Hvorfor det? For å gi ham grunnlag for å anmelde deg for offentlig å ha hengt ham ut med navn og telefonnummer akkompagnert av grunnløse svindelanklager? Tenke. 3 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Det er ikke tilfeldigvis en KJB fra Åkerhamn vi snakker om? Lenke til kommentar
Syphilitic Sonja Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Det er ikke tilfeldigvis en KJB fra Åkerhamn vi snakker om? Vet ikke når du ikke kan være tydeligere enn det Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Trodde greien her var at folk ikke skulle henges ut med navn. Det er initialene til en fyr som nylig svindlet meg. Kjell Johan, så dropper vi etternavnet. Forskuddsbetalte, så var plutselig objektet solgt uten at han var klar over det (han solgte liksom for en annen), pengene skulle overføres så snart de dukket opp på konto. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 HagarTheHorrible, dette er et svar på meldingen du la igjen på profilsiden min, som for øvrig blir slettet. Du stiller spørsmål med om eg kan kalenderen. Ja, det kan eg. Mellom 20.08 og 29.08 er det 9 dager, men ettersom det kun er på virkedager/arbeidsdager penger blir overført så er det kun virkedager som skal telles med. I mellom 20.08 og 29.08 så er det kun 5 virkedager, 6 virkedager DERSOM pengene ble overført i helgen eller tidlig mandag, og du sjekket mandags kveld(fra og med mandag til og med mandag). Men siden meldingen til selger var at han skulle INNOM banken er det lite trolig at pengene ble overført før tirsdag. For øvrig kan du godt ta kommentarer om mine innlegg, mine meninger åpent i den sammenhengen de er i, og ikke tatt ut av sammenhengen for å forsøke å henge meg ut. Evnt kan du ta det pr PM, om ønskelig. Lenke til kommentar
Syphilitic Sonja Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Jeg trodde denne tåden var stengt, deror ble det gjort på den måten. Beklager. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg trodde denne tåden var stengt, deror ble det gjort på den måten. Beklager. Først sender du meg en e-post sent i går kveld, og i dag sender du en frekk purre-epost før jeg i det hele tatt har rukket å komme hjem fra jobb. Ikke alle er logget på 24 timer i døgnet, såpass må du da skjønne? Anyway... aktiver PM-systemet ditt, ellers gidder jeg ikke å svare deg uansett. E-posten signeres jo med fullt navn som avsender, og føler at det er greit å være anonym mot en person som oppfører seg som deg mot andre på e-post bare fordi man er uenige på et forum. 6 Lenke til kommentar
Syphilitic Sonja Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Jeg trodde denne tåden var stengt, deror ble det gjort på den måten. Beklager. Først sender du meg en e-post sent i går kveld, og i dag sender du en frekk purre-epost før jeg i det hele tatt har rukket å komme hjem fra jobb. Ikke alle er logget på 24 timer i døgnet, såpass må du da skjønne? Anyway... aktiver PM-systemet ditt, ellers gidder jeg ikke å svare deg uansett. E-posten signeres jo med fullt navn som avsender, og føler at det er greit å være anonym mot en person som oppfører seg som deg mot andre på e-post bare fordi man er uenige på et forum. Dette er helt feil tråd, du kan vel legge innlegget ditt i den tåden det hører hjemme. Om jeg har noe å diskutere med deg er det vel mere realt å stå frem med fullt navn i stedet for å være anonym? Edit: Trykkfeil. Endret 5. september 2011 av HagarTheHorrible Lenke til kommentar
Syphilitic Sonja Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Trodde greien her var at folk ikke skulle henges ut med navn. Det er initialene til en fyr som nylig svindlet meg. Kjell Johan, så dropper vi etternavnet. Forskuddsbetalte, så var plutselig objektet solgt uten at han var klar over det (han solgte liksom for en annen), pengene skulle overføres så snart de dukket opp på konto. Det er mer eller mindre samme fremgansmåte her. Får en SMS sent fredag kveld, men pengene skal returneres "sporenstreks". Mandag har han vært i banken og gjort det. Etter en uke har han mistet BankID brikken, dagen etter er kontoen dessverre tom, dagen etter det har han ikke fått lønning så han må dele beløpet opp i to. Etter det har jeg ikke hørt fra han. Det er nok ikke samme selger, han jeg har hatt er fra en helt annen del av landet og selger en HP Microserver. Endret 5. september 2011 av HagarTheHorrible Lenke til kommentar
Syphilitic Sonja Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Nå ser det ut til han har beynt å ordne opp i saken og det er ikke noe som er bedre. Flott, godt å høre det ordner seg! Takk, det er hyggelig at noen gleder seg over at det kanskje ordner seg. Mange som har skrevet i denne tråden har solt seg i etterpåklokskapens lys og andre gleder seg i ren skadefrohet over at noen har tapt penger i forbindelse med denne saken. Edit: Trykkfeil. Endret 5. september 2011 av HagarTheHorrible Lenke til kommentar
Illus Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Mange som har skrevet i denne tråden har solt seg i etterpåklokskapens lys Du fikk mange råd under veis i saken.. de få råd som kan defineres som etterpåklokskap var at man aldri forskuddsbetaler internettkjøp (unntaket er om man benytter kredittkort). og andre gleder seg i ren skadefrohet over at noen har tapt penger i forbindelse med denne saken. Hvem har tapt penger ? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Takk, det er hyggelig at noen gleder seg over at det kanskje ordner seg. Mange som har skrevet i denne tråden har solt seg i etterpåklokskapens lys og andre gleder seg i ren skadefrohet over at noen har tapt penger i forbindelse med denne saken. Mens du bare startet den for å henge ut noen som kriminelle uten å ha noe som helst grunnlag for det. 4 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Dette er helt feil tråd, du kan vel legge innlegget ditt i den tåden det hører hjemme. Om jeg har noe å diskutere med deg er det vel mere realt å stå frem med fullt navn i stedet for å være anonym? Tråden der "det hører hjemme" er stengt for flere svar. Du underskrev heller ikke med verken fornavn eller etternavn i e-posten du sendte meg. Endret 5. september 2011 av Marekatten 3 Lenke til kommentar
Syphilitic Sonja Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Dette er helt feil tråd, du kan vel legge innlegget ditt i den tåden det hører hjemme. Om jeg har noe å diskutere med deg er det vel mere realt å stå frem med fullt navn i stedet for å være anonym? Tråden der "det hører hjemme" er stengt for flere svar. Du underskrev heller ikke med verken fornavn eller etternavn i e-posten du sendte meg. Nå har jeg sendt deg en ny mail med navn, trodde du uansett fikk epostadressen min i henvendelsen jeg sendte deg. Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Om jeg har noe å diskutere med deg er det vel mere realt å stå frem med fullt navn i stedet for å være anonym? Når man ser hvordan du behandler og oppfører deg mot fremmede mennesker på nett så har jeg full forståelse for at man er skeptisk til å dele personalia med deg. Mange som har skrevet i denne tråden har solt seg i etterpåklokskapens lys og andre gleder seg i ren skadefrohet over at noen har tapt penger i forbindelse med denne saken. Hadde du hatt et snev av folkeskikk eller ydmykhet så garanterer jeg at du hadde fått en helt annen respons på denne tråden enn det du har fått. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå