Gå til innhold

Define R3 - ta av "viftedør"?

Anbefalte innlegg

Jeg bygger ny PC og har blant annet kjøpt et Define R3-kabinett. Da jeg pakket ut dette i helgen så jeg at det lille "øret" på nederste viftedør foran var brukket, slik at det ikke går an å låse døra. Skikkelig skuffa!

Har sendt mail med reklamasjonsforespørsel til nettbutikken, men håper jeg slipper å sende inn hele kabinettet. Er det noen som vet om det er vanskelig å ta av/bytte disse små dørene? Tør ikke ta i for hardt før jeg vet om hele greia må tilbake til Dustin..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

4 skruer, da er det bare å plukke det lett av. Viften på innsiden sitter fast med to klips på høyre og venstre side, så pass på ledningen når du tar ut rammen siden den muligens er litt stram :thumbup:

EDIT: Markerte skruene på bildet med gul ring. Bare skru ut de skruene, så faller rammen ut.

post-113371-0-86590600-1314602896_thumb.png

Endret av Reap
Lenke til kommentar

Ey, sorry for sent svar. Har vært litt opptatt i det siste...

Det du kan gjøre er å ta av hele frontpanelet, da det blir enklere å demontere delene der. Skru av PC'n, koble fra ledningene som går fra frontpanel til hovedkort.

Ikke vær redd for å demontere fronten, jeg har gjort det flere ganger på mitt R3 :) Det er dessuten kun stjerneskrujærn du trenger for å pluke bitene fra hverandre og for å sette dem sammen igjen.

Jeg har lagt ved et par bilder så du kan se hvordan du tar av hele fronten.

post-113371-0-79626700-1314864593_thumb.jpg

post-113371-0-34240100-1314864647_thumb.jpg

Endret av Reap
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...