dsgf Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg bygger ny PC og har blant annet kjøpt et Define R3-kabinett. Da jeg pakket ut dette i helgen så jeg at det lille "øret" på nederste viftedør foran var brukket, slik at det ikke går an å låse døra. Skikkelig skuffa! Har sendt mail med reklamasjonsforespørsel til nettbutikken, men håper jeg slipper å sende inn hele kabinettet. Er det noen som vet om det er vanskelig å ta av/bytte disse små dørene? Tør ikke ta i for hardt før jeg vet om hele greia må tilbake til Dustin.. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Er det en av de du mener? Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Ja, det stemmer. Den nederste av de to. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Skal se på mitt eget om litt. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Ta det pent, så du ikke blir sittende med knekt dør du også Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) 4 skruer, da er det bare å plukke det lett av. Viften på innsiden sitter fast med to klips på høyre og venstre side, så pass på ledningen når du tar ut rammen siden den muligens er litt stram EDIT: Markerte skruene på bildet med gul ring. Bare skru ut de skruene, så faller rammen ut. Endret 29. august 2011 av Reap Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Ja, den ramma vet jeg er skrudd, men det er døra utenfor som har feilen. er brukket av fra Lenke til kommentar
Dejan Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg har den samme feilen på min Define R3 som jeg fikk for noen dager siden. Jeg fant ut at det er ikke verdt å bry seg om, det har ingen betydning. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Ey, sorry for sent svar. Har vært litt opptatt i det siste... Det du kan gjøre er å ta av hele frontpanelet, da det blir enklere å demontere delene der. Skru av PC'n, koble fra ledningene som går fra frontpanel til hovedkort. Ikke vær redd for å demontere fronten, jeg har gjort det flere ganger på mitt R3 Det er dessuten kun stjerneskrujærn du trenger for å pluke bitene fra hverandre og for å sette dem sammen igjen. Jeg har lagt ved et par bilder så du kan se hvordan du tar av hele fronten. Endret 1. september 2011 av Reap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå