Sonymann Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Da jeg i dag skulle sjekke prisen på Sony DSC-F717, så jeg til min forundrelse at man kunne få det for 6133 NOK, men da jeg så i nettbutikken, var prisen steget med 1472 NOK (til 7605 NOK). Det samme hendte da jeg skulle sjekke prisen på MemoryStick Pro minnebrikker. Hva er galt? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Huff, det ser ut til at butikken Pixit er lagt til med priser uten moms. Dette skal bli rettet til morgendagens oppdatering. MLW Lenke til kommentar
terjed Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg likte også bedre at kameramerke-valg lå øverst på siden som før. Nå ligger den nederst på siden, og det er mer tungvindt synes jeg. Hvorfor er den flyttet? Er det fordi de kameramarkene som ligger på forsiden betaler for å ligge der, og at det er bevisst lagt opp at man må scrolle seg forbi disse? Eller hva mlwirak? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Grunnen til at dette ble flyttet var av designmessige hensyn. Vi er også i ferd med å lansere en ny meny som vil ha mye av den samme funksjonaliteten. Se øverst til venstre på: http://www.akamera.no/tester/ Vi vurderer å flytte menyen opp igjen. MLW Lenke til kommentar
terjed Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Den nye menyen var fin ! Manglet bare et menynivå til for oppløsning, så hadde den vært perfekt. Faktisk bedre enn den gamle (raskere til "mål") Med andre ord bra ! Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Nå skal prisene til Pixit være inkl. mva. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå