slacky Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Dette er vel ikke helt kjeldent blandt oss menn. Jeg er en gutt på 21 år, som ikke har vært så alt for sosial opp igjennom årene, har hatt et forhold, og ellers lite kontakt med jenter.. For tiden har jeg fått kontakt med flere jenter, og er ganske flink til å havne i vennesitusjonen/ evt. bli teraputen.. Jeg har de siste månedene begynt bli med på fester, ut på byen.. og slik.. Med mine relativt nye venner etc. Jeg havner ofte nok i en situasjon; hvor klarer å vekke interesse hos noen jenter.. Som oftest året eldre en meg, eller to. Jeg har stor tro i meg selv, og selvtiletten er som den skal.. inntil jeg blir nervøs... Jeg driter meg hver gang jeg åpner kjeften.. Ender opp med å ikke si noe mer.. Har plutselig ikke noe å si. Her ønsker jeg råd, veiledning, på "hvordan en flørter".. Ord, hvordan skal jeg gå frem for å oppnå kroppskontakt? Må nesten føre en samtale, før jeg tørr å prøve meg på noen som helst form for kropskontakt. Endret 11. mars 2012 av warpie Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Ikke vær så dødsseriøs, men mer leken. Da slipper å plage deg selv med kleine pratesituasjoner og da føles kroppskontakt mye mer naturlig. Ert, mobb, dytt, lek, osv. Samtaler på byen trenger ikke være kjedlige og seriøse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå