Gå til innhold

Bilder av triha

Borbra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, synes det er moro å se hvor gira folka blir straks ei jente nevner rumpe jeg :p

Bare jeg som ser humoren i det eller?

Er jo ikke akkurat sånn at jeg har posta nakenbilder eller noe, så ser ikke helt problemet med at de skal få diskutere en rumpe de ikke har sett? :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Haha, synes det er moro å se hvor gira folka blir straks ei jente nevner rumpe jeg :p

Bare jeg som ser humoren i det eller?

Er jo ikke akkurat sånn at jeg har posta nakenbilder eller noe, så ser ikke helt problemet med at de skal få diskutere en rumpe de ikke har sett? :p

Vi har fått et slags bilde basert på det fyllikene sa. Jeg er bare nysgjerrig.

Lenke til kommentar

Denne tråden: Passiv-aggresiv flørting versus whiteknighting 2.0

Rumpa til triha er btw tilnærmet strøken, så har vi det avklart fra en ikke-full person. ;)

Har ingenting å gjøre med whiteknighting. Jeg kunne ikke gitt mer faen i hva triha synes om meg. Bare synes dette er ekstremt dårlig flørting kamuflert som en enda dårligere inside-spøk.

Lenke til kommentar

Har ingenting å gjøre med whiteknighting. Jeg kunne ikke gitt mer faen i hva triha synes om meg. Bare synes dette er ekstremt dårlig flørting kamuflert som en enda dårligere inside-spøk.

Jeg nevnte deg ikke, men at du føler deg truffet sier vel kanskje mer enn noe annet ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...