Populært innlegg Borbra Skrevet 29. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. august 2011 Siden vi ikke kunne ta dette videre i "Kunder på jobben din" tråden, får vi ta det her. WE WANT PICS 10 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Haha, virkelig? xD Var ingen som leste editen min på den ene posten, slik jeg forsto det, så slo fra meg tanken om bilder jeg ;P haha 1 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) De færreste leser nok edits som dukker opp etter at de har lest innlegget. EDIT: Og jeg er umulig på massering. Endret 29. august 2011 av krikkert Lenke til kommentar
Jonern Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Spørs hvor enkelt det blir å finne deg da! Er jo noen vertshus her i Norge... Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Så av en post der hun forteller om 3 ekle karer som oppførte seg veldig upassende kommer denne tråden? Classy 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Seriously? Dette må da være rimelig low.. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hahaha! Det vil jeg helst ikke uttale meg om, men har ikke fått klager før iaf :> EDIT: Den som kommer og masserer nakken min skal få pics! ;< ^and this I mean Den er grei. Tid og sted? Lenke til kommentar
fluff Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Denne tråden må være noe av det flaueste jeg har sett. Passiv-aggressiv flørting av verste sort. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Haha, synes det er moro å se hvor gira folka blir straks ei jente nevner rumpe jeg Bare jeg som ser humoren i det eller? Er jo ikke akkurat sånn at jeg har posta nakenbilder eller noe, så ser ikke helt problemet med at de skal få diskutere en rumpe de ikke har sett? 2 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Denne tråden: Passiv-aggresiv flørting versus whiteknighting 2.0 Rumpa til triha er btw tilnærmet strøken, så har vi det avklart fra en ikke-full person. 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Haha, synes det er moro å se hvor gira folka blir straks ei jente nevner rumpe jeg Bare jeg som ser humoren i det eller? Er jo ikke akkurat sånn at jeg har posta nakenbilder eller noe, så ser ikke helt problemet med at de skal få diskutere en rumpe de ikke har sett? Vi har fått et slags bilde basert på det fyllikene sa. Jeg er bare nysgjerrig. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Denne tråden: Passiv-aggresiv flørting versus whiteknighting 2.0 Rumpa til triha er btw tilnærmet strøken, så har vi det avklart fra en ikke-full person. Har ingenting å gjøre med whiteknighting. Jeg kunne ikke gitt mer faen i hva triha synes om meg. Bare synes dette er ekstremt dårlig flørting kamuflert som en enda dårligere inside-spøk. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Har ingenting å gjøre med whiteknighting. Jeg kunne ikke gitt mer faen i hva triha synes om meg. Bare synes dette er ekstremt dårlig flørting kamuflert som en enda dårligere inside-spøk. Jeg nevnte deg ikke, men at du føler deg truffet sier vel kanskje mer enn noe annet 4 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg kjenner Triha, jeg vet hvor ho bor Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Haha, u do! Endret 29. august 2011 av triha Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg kjenner Triha, jeg vet hvor ho bor Ja? Du kan ikke si at du vet hvor hun bor og så ikke si noe mer. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Get down on you knees and BEG me about more! MOHAHAHAHA Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg er ikke interessert i å be. Kan du bekrefte ryktene om baken? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 No praying, no confirming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå