Karlmval Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Har hatt Ps3en min i snart 2 år nå og har vert veldig fornøyd med den. For noen dager sider fikk eg red screen of death der det står en alvorlig feil har oppstått venligst kontakt teknisk support. Problemet mitt er at jeg har kjøpt Ps3en min hos Elprice som er konkurs. Så spørsmålet mitt er. Er det noe sjanse for at eg kan få ny Ps3 eller pengene mine igjen? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Er det noe sjanse for at eg kan få ny Ps3 eller pengene mine igjen? Det er importøren Nordisk Film som uansett erstatter/reparerer alle PS3. Så hvis du tar kontakt med det så burde de kunne komme opp med en løsning eller foreslå en butikk/servicekontor du kan levere den inn på. Sikkert en stor fordel om du har kvittering i orden. Lenke til kommentar
sportyboii Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Jeg hadde tatt sjansen på http://www.ps3redscreenofdeath.net/ Lenke til kommentar
Karlmval Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Kvittering har jeg Skal ta kontakt med nordisk film. Takk for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå