Venerable Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) I sist uke oppdaget jeg en liten utvekst på brystet (Er mann forresten). Den er på størrelse med ei kvise, men det er ikke ei kvise. Det er som huden har begynt å vokse utover akkurat der og laget en liten... Vel, det ligner kanskje på en bitte liten stiv brystvorte som stikker ut. Den er ikke øm eller noe, føles slik som all annen hud føles. Og den var hudfarget. Nå i dag oppdaget jeg at den har blitt mørkere som var litt pussig. Noen som vet hva dette kan være for noe? Jeg trodde kanskje dette var hvordan vorter så ut, men etter et par google søk så er jo de helt annerledes. Endret 28. august 2011 av Venerable Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 cyste? http://no.wikipedia.org/wiki/Cystea Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Nja. Basert på bilder ser cyster ut til å være mye større, og mer klumpete og kuleaktige. Denne stikker rett ut. Og stikker lenger ut enn den er vid. Fargen på den er nå identisk til hvordan et sår som gror ser ut. Mørkerød, brun aktig. Ser også ut som den har tørket inn på en måte. Så ser ut som den forsvinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå