Howard Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Athlon 64 lanseringsdato bekreftet Etter en rekke forsinkelser har AMD nå endelig fastsatt lanseringsdato for Athlon 64 prosessoren til 23. september. Les saken her. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Kan bli morsomt dette, men selv venter jeg nok til nærmere påske før jeg kjøper noe. Da burde prisene gå ned litt og kanskje noe annet snacks har kommet. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Det er ingen signatur her! Sikker på det? Gleder med til å se benchmarks av denne cpu'en. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Vel, hvis AMD forsetter slik de har gjort med sine forrige lanseringsdatoer, så blir det vel enda en papirreleas er jeg redd. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Vel, hvis AMD forsetter slik de har gjort med sine forrige lanseringsdatoer, så blir det vel enda en papirreleas er jeg redd. Som om Intel er bedre.. de har selv hat papirlanseringer. Ivalid_session meg i r... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 de siste CPU'ene som ble sluppet har da vært bra? (kommet når de skal mener jeg) Både fra AMD og Intel Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Lurer på hva prisen blir jeg Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Tror nok ikke jeg oppgraderer på en stund nei.. Men blir kjekt å se resultater av denne god saken ja. Lenke til kommentar
Diablo86 Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 den kommer sikkert til å koste litt JA! men tror derer at det kommer til å ta lang til før den kommer i butikkken?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå