MonsterTurbine Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hey. Jeg var på sesjon for en stund siden, og hadde planer om fallskjermjeger og annet gøy, men fant ut jeg ikke kunne gjøre en dritt av det jeg ville pga. fargesynet mitt. Endte da opp med at jeg fikk et brev i posten om at jeg "ikke nådde opp i konkurransen"... Snakket så med min fetter som er ett år eldre enn meg, han var i sjøforsvaret i ett år, og utifra det han fortalte virket det som en veldig flott erfaring å være der. Så jeg fikk selv lyst til å dra der! Men nå vet jeg at det er innrykk til sjøforsvaret om under en måned, så bare lurer på om noen vet sjansen for at jeg kan komme inn der nå om jeg ringer dem og ber om nåde eller noe? Sikkert altfor sent å gjøre noe med dette nå, men jeg holder på å bli sprø av å bo hjemme, så hadde vært fantastisk deilig å komme seg bort litt... Lenke til kommentar
greenman Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 jeg hadde egentlig utsettelse men fikk lyst til å gå inn tidligere av flere grunner. var ca på denne tiden jeg ringte i fjor å spurte om jeg kunne komme inn på september kullet. etter noen dager fikk jeg brev i posten der det stod at jeg skulle møte 26 sept. så det er vel bare å ringe å høre. tror ikke det skal være noe problem. men jeg ville ringt asap var jeg deg =) Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Ring 03003 så setter de deg i kontakt med Vernepliktsverket. Det ordner seg nok veldig lett. Lenke til kommentar
MonsterTurbine Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Håper det, har bare lyst å komme meg vekk litt Takk for svar, ringer dem i morgen og hører hvordan mulighetene er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå