Jalla Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Heisann. Har gått til innkjøp av noe bilstereostasj, deriblant en Audioplanet P 407, vistnok lagd av samme fyren som mekker toppmodellene til Cadence. Finner ingenting av særlig nyttig info på nettet om denne, så jeg lurte på om noen her hadde peil. Vet at det iallefall er etpar audiogærninger her (meg selv inkludert) For de som lurer så er denne parret med Boston Accoustics PRO 6.5 og 4.5, JVC KD-SH9101 spiller, samt en kjekk liten kondensator fra Brax. Låter helt upåklagelig, men planlegger å hive inn Bostons PRO 12" sub og en monoblokk senere... -Vet at dette er litt på siden av PC relaterte ting, men håper jeg unngår kjølhaling av den grunn... Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Virkelig ingen her inne som har peil? :o Venter med lengsel og smerte på at amotor.no skal få en egen forumsnutt :wink: Lenke til kommentar
matador Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Heisann. Har gått til innkjøp av noe bilstereostasj, deriblant en Audioplanet P 407, vistnok lagd av samme fyren som mekker toppmodellene til Cadence. Finner ingenting av særlig nyttig info på nettet om denne, så jeg lurte på om noen her hadde peil. Vet at det iallefall er etpar audiogærninger her (meg selv inkludert) For de som lurer så er denne parret med Boston Accoustics PRO 6.5 og 4.5, JVC KD-SH9101 spiller, samt en kjekk liten kondensator fra Brax. Låter helt upåklagelig, men planlegger å hive inn Bostons PRO 12" sub og en monoblokk senere... hei, mener å ha sett test av den i et svensk blad: Bilstereo, eventuelt den nye som heter Stereo... ellers er de normal gode, med Boston høytallere vil sikker spille bra men de spiller best med en bra kvalitets forsterker og "strøm sterk". Apropos kondiser: Best å bruke heller flere små kondensatorer i parallel en en stor !! (pga indre motstand! flere motstander i parallel blir gir mindre mostand...) ikke bare data vi driver med her (deltat i bilstereo konkurranser i mange år før jeg ble mer data int...) 8) hilsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå