Mr.Dahl Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Skal til innkjøp av en ny laptop.Den skal ikke brukes til spilling , kun tekstbehandling og en film i blandt. Utseende, merke og størelse på skjerm er uvesentlig for meg. Hovedkriterier: Bra batteritid Lav Vekt Helst kunne spille av film med grei kvalitet +- 3000 kr. Noen som kan komme med anbefalinger på en grei laptop? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=629418 en du kan ta en titt på. tips: prishoppet fra 3000 +/- til 4000 +/- er stort med tanke på hva du får. for rundt 3000 får du de aller billigste maskinene, men går du opp til rundt 4, 4,5 får du en mye bedre maskin. 1 Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Det virka som en ålreit pc det. Hmm, ok vis det er som du sier så kan jeg muligens strekke meg til rundt 4000 et sted. Noen spesielle modeller du tenkte på eller? Endret 29. august 2011 av Mr.Dahl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå