Deem Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Jeg leverte mitt sett med Logitech G930 tilbake hos Lefdal etter at volumhjulet sluttet å fungere. I butikken får jeg beskjed om at den er gått ut av produksjon om at det vil komme en erstatter om 1-2 måneder, så jeg fikk beskjed om at jeg kunne komme tilbake når den nye modellen var lansert siden de ikke kunne få tak i G930. Jeg er litt skeptisk, siden headsettet har høstet så mye ros og er relativt nytt. Noen andre som har kommet over liknende rykter? Finner ikke noe på nettet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Fett! Lyst på nytt headset :-) Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Var nettopp på Spaceworld og så etter nytt headset. Der så pratet han om ett nytt Logitech headsett som lå i prisklassen 1500,- Det skulle være bra både musikk/film og spilling, men rettet mot spill. Så ryktene er nok ikke så feil. Men dette skulle de få inn neste uke. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Har du sjekket om de fikk det inn? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Var innom i dag, men så bare G930 og G35, kan hende han i butikken sa feil Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Noe mer nytt på denne fronten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Noe mer nytt på denne fronten? Nei, det er ikke offentliggjort noe informasjon om nye headset etter mitt bekjentskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå