Gå til innhold

FroKnowsPhoto?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han har vært veldig nyttig for meg, en nybegynner.

Det han sier og snakker om er hans synspunkter og hans stil. Han påpeker det til stadighet, rett og slett så ikke folk skal tro han mener det han sier er den absolutte sannhet.

Nå er det blitt en del mer enn YouTube-videoer, som det var i starten. Podcasten er faktisk ganske god å høre på.

Lenke til kommentar

Han kan ta bilder, har bla tidligere tatt veldig mye band og konsertbilder.

Morsom fyr som veldig mange følger på nettsiden m.m., det finnes alltid en del negative knehøner som av mangel på annet å gjøre kun slenge drit om andre. Siden hans har fått veldig mange treff og forumet økt vannvittig siste 6 månedene, og klart det er folk som ikke liker sånt...

Lenke til kommentar

Jared Polin har sterke meninger og fremhever Sigma 70-200mm F2.8 som et bedre objektiv enn Nikon 70-300 F4.5 - 5.6 mens mange igjen mener Nikon objektivet er optisk bedre.

Litt vanskelig å ta en fotograf seriøst når han mener F2.8 er verdt optiske svakheter som uskarpheter på 200mm og mye CA.

Ellers synes jeg han er av den humoristiske sorten og jeg ser gjerne videoene som han lager.

Lenke til kommentar

Jeg bare syntes han hadde en litt artig/snodig åpning på videoene sine. Så jeg visste ikke helt hva han gikk god for. Men han virker jo real og grei. Kan vel sikkert lære noe der og da. Men får vel kansje kryss sjekke litt før man biter helt på.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke slik at han prøver å lure noen. Det er klart han kommer med nyttige tips som fungerer innimellom. Det er jo bare å teste ut de teknikker han viser frem, så kan man jo konkludere selv. Jeg syntes hvert fall at det mange ganger har vært nyttig å se videoene for tips og triks.

Endret av Sjulimann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...