Woltox Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Har bestilt begge, men jeg kommer til å klikke i vinkel dersom det fortsatt går an å jukse i MW3. Senest for noen måneder siden møtte jeg aldri juksemakere i MW2, nå er det lagswitch eller wallhack på HVER ENESTE runde. Liker MW bedre enn Battlefield online, men bare så lenge det er fair play. Dersom banene blir små og trange blir det nok til at jeg går for Battlefield i det store og hele, er jo kun MW2 som har hatt baner ala Wasteland og Afghan. Edit: Dersom de inkluderer painkiller i MW3 blir det absolutt ikke noe kjøp likevel dog. Har ikke tall på hvor mange killstreaks og nukes som har gått dukken pga. det. Er det noe i det spillet som er innlagt juks så er det painkiller. Man kan eie så mye man vil, men dø likevel. Er desverre enig i deg der. Jeg liker MW serien fremfor (dog jeg har bare spilt BF:BC2) BF, pga på BF er det litt for mange snipere, store maps (Dog, noen servere er det maks antall snipere etc). Jeg er ikke enig i at man kan tjene seg en "nuke" når man har mange kills. Liker det litt realistisk. Men jeg likte BF3 alphaen bedre enn Mw så, vi får se. Hvis du likte alphaen, ja det er det bare å spille beta! betaen blir nok fantastisk, og det ferdige spillet blir nok av en annen dimensjon... Muligheten til å bruke pistol og skyte langt var deilig som fy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå