BOZZ55 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 hei dette er en tråd der man kan diskutere hva som er best av battlefield 3 eller modern warfare 3. jeg er en modern warfare 3 spiller og jeg lurer på hva du syns er best. Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) hei dette er en tråd der man kan diskutere hva som er best av battlefield 3 eller modern warfare 3. jeg er en modern warfare 3 spiller og jeg lurer på hva du syns er best. Du kan umulig være en mw3-spiller... Spillet er ikke ute? Edit: Oh yes, taterfyrings Endret 28. august 2011 av TheXboxFreek 3 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Imponerende at du er en MW3-spiller, da det spillet sist jeg sjekket ikke var ute enda? Edit: Beaten Endret 28. august 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
BOZZ55 Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 mente da at jeg spiller cod altså black ops og mw2 sory skrive feil . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Aah, en tråd som dette igjen. Blir det noe flaming, skittkasting eller personangrep så blir det bråk. Merkelig at vi skal diskutere to spill som ennå ikke har kommet ut, men men. Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 *lader geværet* Not on my watch! 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Du kan umulig være en mw3-spiller... Spillet er ikke ute? Edit: Oh yes, taterfyrings Jaja, var ikke mye om å gjøre da For å holde meg til saken, så har ikke jeg spilt noen av disse spillene (naturlig nok), men jeg har vel en følelse av at du skal være veldig rart skrudd sammen om du liker Call of Duty men ikke Battlefield eller omvendt? Selv synes jeg begge seriene er ok, og de gir meg en veldig lik spillopplevelse. Dog foretrekker jeg nok Counter-Strike fremfor begge. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ny counterstrike er på vei nå Har du ps3 så kan du spille med moov kontrollerne og spille mot mac og pc plattformen!. Det blir amazing Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Lett. BF3 for full pakke. Vakkert spill. Mw3, når de reklamerer for nuub-toob + Qs.. det sier for mye. Når de heller ikke har oppdatert grafikkmotoren, og vel, det ligner litt for mye på forgjengeren Mw2. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 MW3 blir et forenklet MW, uten store endringer. De skal fjerne høydenivåene i banene for å få "bedre flyt"... Er det rart CoD får mye hat? Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) vel, hvis mw3 kjører brettdesign på samme nivå som cod4 så er det håp for mw3. Men det er nok ingen tvil hvilket spill som er mest etterlengtet, og som vil "revolusjonere" FPS: Battlefield 3. Men hvis du ikke har kraftig nok pc for battlefield 3, ja det er nok mw3 et hakket mer interessant kjøp. Tror ikke bf3 på konsoll blir noe særlig bra, siden man vet at pc er så uendelig mye bedre! Endret 16. september 2011 av eple65 Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 MW er et kvalitets-FPS, mens BF er et kvalitets-krigsspill. Det hele bunner vel i hvilken sjanger man selv liker best. Selv er jeg lei av headshotcamping i trang gang, og har derfor utelukkende gått over til krigsspill. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 MW er et kvalitets-FPS, mens BF er et kvalitets-krigsspill. Det hele bunner vel i hvilken sjanger man selv liker best. Selv er jeg lei av headshotcamping i trang gang, og har derfor utelukkende gått over til krigsspill. Tja... CoD har jo stort sett gått nedover siden MW1. Angående kvalitets-fps syns jeg faktisk CS 1.6 tar kaka, design som straffer deg hardt for å være uforsiktig eller dum uten problemer med ytelse som MW3 sannsynligvis vil ha. Kvalitets-FPS tilhører kun PC i mitt hode. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Skjønner ikke hvordan folk gang på gang kan falle for Infinty Wards sine copypaste spill... De som lagde de virkelig gode CoD spillene (cod1, cod2 og cod4) er sparket/har sluttet. Gogo BF3. Bf3 ser awesome ut etter den Alpha testingen jeg har vært med på. Forøvrig enig med posten over. Endret 16. september 2011 av Nightmare1518 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Okei, da får vi ta denne diskusjonen ca 1 måned etter lanseringen av mw3, da har vi fått testet begge deler. I midlertidig, la oss stenge tråden, ettersom alt blir spekulasjon Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Okei, da får vi ta denne diskusjonen ca 1 måned etter lanseringen av mw3, da har vi fått testet begge deler. I midlertidig, la oss stenge tråden, ettersom alt blir spekulasjon ENIG!! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 bare 1,5 måneder igjen nå, nærmer seg håper virkelig begge spillene blir awesome, er så lei av alle andre fps-spillene jeg har nå :/ Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Har bestilt begge, men jeg kommer til å klikke i vinkel dersom det fortsatt går an å jukse i MW3. Senest for noen måneder siden møtte jeg aldri juksemakere i MW2, nå er det lagswitch eller wallhack på HVER ENESTE runde. Liker MW bedre enn Battlefield online, men bare så lenge det er fair play. Dersom banene blir små og trange blir det nok til at jeg går for Battlefield i det store og hele, er jo kun MW2 som har hatt baner ala Wasteland og Afghan. Edit: Dersom de inkluderer painkiller i MW3 blir det absolutt ikke noe kjøp likevel dog. Har ikke tall på hvor mange killstreaks og nukes som har gått dukken pga. det. Er det noe i det spillet som er innlagt juks så er det painkiller. Man kan eie så mye man vil, men dø likevel. Endret 24. september 2011 av Dellers Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Har bestilt begge, men jeg kommer til å klikke i vinkel dersom det fortsatt går an å jukse i MW3. Senest for noen måneder siden møtte jeg aldri juksemakere i MW2, nå er det lagswitch eller wallhack på HVER ENESTE runde. Liker MW bedre enn Battlefield online, men bare så lenge det er fair play. Dersom banene blir små og trange blir det nok til at jeg går for Battlefield i det store og hele, er jo kun MW2 som har hatt baner ala Wasteland og Afghan. Edit: Dersom de inkluderer painkiller i MW3 blir det absolutt ikke noe kjøp likevel dog. Har ikke tall på hvor mange killstreaks og nukes som har gått dukken pga. det. Er det noe i det spillet som er innlagt juks så er det painkiller. Man kan eie så mye man vil, men dø likevel. Er desverre enig i deg der. Jeg liker MW serien fremfor (dog jeg har bare spilt BF:BC2) BF, pga på BF er det litt for mange snipere, store maps (Dog, noen servere er det maks antall snipere etc). Jeg er ikke enig i at man kan tjene seg en "nuke" når man har mange kills. Liker det litt realistisk. Men jeg likte BF3 alphaen bedre enn Mw så, vi får se. Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Har bestilt begge, men jeg kommer til å klikke i vinkel dersom det fortsatt går an å jukse i MW3. Senest for noen måneder siden møtte jeg aldri juksemakere i MW2, nå er det lagswitch eller wallhack på HVER ENESTE runde. Liker MW bedre enn Battlefield online, men bare så lenge det er fair play. Dersom banene blir små og trange blir det nok til at jeg går for Battlefield i det store og hele, er jo kun MW2 som har hatt baner ala Wasteland og Afghan. Edit: Dersom de inkluderer painkiller i MW3 blir det absolutt ikke noe kjøp likevel dog. Har ikke tall på hvor mange killstreaks og nukes som har gått dukken pga. det. Er det noe i det spillet som er innlagt juks så er det painkiller. Man kan eie så mye man vil, men dø likevel. Er desverre enig i deg der. Jeg liker MW serien fremfor (dog jeg har bare spilt BF:BC2) BF, pga på BF er det litt for mange snipere, store maps (Dog, noen servere er det maks antall snipere etc). Jeg er ikke enig i at man kan tjene seg en "nuke" når man har mange kills. Liker det litt realistisk. Men jeg likte BF3 alphaen bedre enn Mw så, vi får se. Hvis du likte alphaen, ja det er det bare å spille beta! betaen blir nok fantastisk, og det ferdige spillet blir nok av en annen dimensjon... Endret 26. september 2011 av eple65 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå