Pin up Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hvor mange gram med fett vil jeg miste i uken dersom jeg lever på kun 100-300 kcal hver dag i en uke? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Et ganske idiotisk spørsmål indeed, men jeg vil tippe rundt 1.5kg, litt muskler, tømme karbohydratlagrene dine og derfor mye miste væske. 4-5kg vekttap totalt uten å være i så mye aktivitet, noen uenige? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) 100-300 kcal stryker du omtrendt med... Endret 28. august 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Pin up Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 100-300 kcal stryker du omtrendt med... Hæ? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 100-300 kcal stryker du omtrendt med... Hæ? Du stryker med hvis du får i deg så lite kcal. Lenke til kommentar
Pin up Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Jaha............ Jaha............ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Nå må du gi deg da... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 100-300 kcal stryker du omtrendt med... Hæ? Du stryker med hvis du får i deg så lite kcal. Nope, det er bare å se til jødene i konsentrasjonsleire... Det er regnet ut at de gikk på rundt 400 kcal om dagen og de levde ganske lenge forholdene tatt i betraktning... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Om du går så lavt så vil du miste masse muskler, noe som igjen vil senke hvileforbrenningen din. Ikke å anbefale akkurat. Finnes ingen gode grunner for å spise så lite, ikke engang over en eller to uker. De som skal ha slankeoperasjon får til og med "lov" til å ha i seg flere kalorier de siste to ukene før operasjonen... Lenke til kommentar
Pin up Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Om du går så lavt så vil du miste masse muskler, noe som igjen vil senke hvileforbrenningen din. Ikke å anbefale akkurat. Finnes ingen gode grunner for å spise så lite, ikke engang over en eller to uker. De som skal ha slankeoperasjon får til og med "lov" til å ha i seg flere kalorier de siste to ukene før operasjonen... Tja, jeg har fucket opp kroppen min for å si det sånn en gooood stund nå, så jeg har nok ikke mere muskler igjen. Nå vil vel kroppen min bruke fettet som er igjen hvis jeg lever på så lite kcal tenker jeg. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hva ønsker du å oppnå med å gå mer ned i vekt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå