Gå til innhold

Enda et idiotisk spørsmål

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

100-300 kcal stryker du omtrendt med...

Hæ?

Du stryker med hvis du får i deg så lite kcal.

Nope, det er bare å se til jødene i konsentrasjonsleire... Det er regnet ut at de gikk på rundt 400 kcal om dagen og de levde ganske lenge forholdene tatt i betraktning...

Lenke til kommentar

Om du går så lavt så vil du miste masse muskler, noe som igjen vil senke hvileforbrenningen din. Ikke å anbefale akkurat. Finnes ingen gode grunner for å spise så lite, ikke engang over en eller to uker. De som skal ha slankeoperasjon får til og med "lov" til å ha i seg flere kalorier de siste to ukene før operasjonen...

Lenke til kommentar

Om du går så lavt så vil du miste masse muskler, noe som igjen vil senke hvileforbrenningen din. Ikke å anbefale akkurat. Finnes ingen gode grunner for å spise så lite, ikke engang over en eller to uker. De som skal ha slankeoperasjon får til og med "lov" til å ha i seg flere kalorier de siste to ukene før operasjonen...

Tja, jeg har fucket opp kroppen min for å si det sånn en gooood stund nå, så jeg har nok ikke mere muskler igjen. Nå vil vel kroppen min bruke fettet som er igjen hvis jeg lever på så lite kcal tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...