andos93 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hei, jeg fikk nettopp det nyeste asus p67 sabertooth hovedkortet. Alt virker tilsynelatende fint, men jeg har 2 harddisker, og kun den eneste vises Den andre vises ikke på "min datamaskin"-mappa, eller på biosen. Den er kobla riktig, og burde funke greit. Strøm på den er det også. Så hva kan jeg gjøre med det? bruker forresten win7 home premium 64bit Mvh Anders Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Man bruker Diskbehandling. (se min signatur). Lenke til kommentar
andos93 Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Man bruker Diskbehandling. (se min signatur). har allerede prøvd det. skjønte ikke så mye av det. suger no jævlig når det gjelder pc-er hadde du giddi å være litt mer spesifikk? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Først må du se om du finner disken der. Hvis det er en helt ny disk må den initialiseres, og deretter lager man en partisjon. Lenke til kommentar
andos93 Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Først må du se om du finner disken der. Hvis det er en helt ny disk må den initialiseres, og deretter lager man en partisjon. det hjalp tusen takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå