empetre Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg får fnatt av den samtaleloggen der. Overdrevne hjerter og kliss. Nå er jo jeg gutt, så er mulig det er derfor jeg reagerer. Du er ikke alene... Sjæl... Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Actions speak louder than words. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Spør henne om dere skal lage middag sammen, du stiller med wiener'n og majonesen, og hun stiller med brødet og ketchupen. 2 Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Jeg får fnatt av den samtaleloggen der. Overdrevne hjerter og kliss. Nå er jo jeg gutt, så er mulig det er derfor jeg reagerer. Kliss??? Lenke til kommentar
MrBrightside Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Whatever floats your boat. Jeg hadde ikke klart å sende slike meldinger, men det er meg og ikke deg. Men så liker jeg ikke Facebook-chatting. Ei heller SMS egentlig. Men foretrekker SMS framfor førstnevnte. Telefonsamtale er mer min stil. Uansett - litt av en digresjon. Beste hint til jente - ta initiativ. Vis at du vil. Vis at du tørr. Og vis at du har baller. Men samtidig: Ikke syt. Ikke mas. Og gi ikke for mye av deg selv for fort. Endret 29. august 2011 av MrBrightside Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg får fnatt av den samtaleloggen der. Overdrevne hjerter og kliss. Nå er jo jeg gutt, så er mulig det er derfor jeg reagerer. Kliss??? Du prater som venninner gjør seg i mellom. Hvis målet er å skape litt spenning, er ikke dette riktig måte. Du må følge opp med noe fysisk, ikke bare prate som en fløtepus med meldinger. Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Gjør det du har lyst til når du er rundt henne! Da skjønner hu det Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Artig logg. Minner meg om når jeg chattet på MSN med en for 10-12 år siden, og hun brukte smileys i etter hver setning. Jeg spurte hvorfor hun gjorde det, og svaret var at hun likte å vise sinnstemning med en smiley. Antar hun synes teksten var kjedelig. Husker jeg slengte på en bak alt jeg sa til henne siden. For å komme med konklusjonen, det ble aldri oss. Smileys might get you happy, but they won't get you laid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå