Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Beste måte å hinte til jente?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakk med ho, flørt og husk kroppskontakt. Hva enn du gjør, ikke gå bort til ho med en gang og si "jeg har følelser for deg"

da du mest sannsynlig vil skremme hun vekk. Etterhvert hvis du ser det går bra, kan du spørre om dere ikke skal finne på noe som

f.eks en film hos en av dere, middag eller hva enn som passer din aldersgruppe.

Og for all del pass på å ikke havne i vennefella. Så ikke bruk for lang tid, ikke vær vennen hennes, vær han søte

gutten som har det glimtet i øyet som får henne til å føle seg spesiell.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Slenger meg på tråden her og stjeler litt oppmerksomhet, men fra en annen vinkel; Hva skal man gjøre dersom man ikke er interessert i en jente? Har vært mye med en jente i det siste, men er selv ikke interessert i hun, men virker som hun er det i meg? Hvordan få sagt det/hintet til det uten å ødelegge vennskapet? :(

Lenke til kommentar

Kan anbefale det samme til deg empetre.

Hint til jente for å være interessert:

Gi komplimenter

Ta på henne (ikke tafse sånn med en gang)

Invitere henne med på kino. Det er nå relativt lett.

"Ah, så traileren for den nye Pirates. Den må jeg se på kino." Litt gibberish rundt filmen, og vips du har en date.

Hint til jente for å vise at en kun er interessert som venn:

"Jeg digger deg. Du er nesten som en kamerat, jeg kan diskutere damer med deg og alt".

- Åpenbart at hun er falt i "vennekvoten".

Lenke til kommentar

Fakta:

* Gutter skjønner ikke jenters hint

* Jenter tror gutter har en skjult agenda selv når de er ærlig og direkte

Hva kan være de mest typiske hintene?

Vet ikke helt er i samme situasjon. Men det er vel at hun ser på deg ofte. Forandrer seg litt i væremåte når du er tilstede, blir mer nervøs for eksempel. At hun tar seg i håret er også et klart tegn. Hun smiler ofte, og utrolig nok hvis du rekker og se det: At hun hever øyenbrynene i noen milisekunder :p

Edit: Fant denne btw. Tror den også gjelder for det andre kjønn. Uansett hvis hun ofte ser på deg, og ser fort vekk når du møter blikket er det et ganske godt tegn vil jeg tro :)

Endret av ThaHoward
Lenke til kommentar

Hint til jente for å vise at en kun er interessert som venn:

"Jeg digger deg. Du er nesten som en kamerat, jeg kan diskutere damer med deg og alt".

- Åpenbart at hun er falt i "vennekvoten".

Håper bare at hun forstår det, og ikke blir så lei seg at hun synes det blir rart å være rundt meg. Hun har vært igjennom mye etter 22. juli, så å skade hun mer har jeg ikke hjerte til. Synes denne situasjonen er veldig vanskelig nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg: Men tror jeg legger meg nå!!

Hun: Oida!! Javel! Får være loner da!! Natta!<3

Jeg: Sov godt å drøm søtt!!! Synd jeg ikke får gitt deg en natta klem (A)

Hun: Jah. Gi meg imorra da! Tar følge?<3

Jeg: Ja<3

Hun: ditto forreste!!!!!!!<3

Jeg: Og kanskje et natta kyss på kinnet? (A) Neida, bare tuller

Hun: oki,legger meg også!!! Snakkes!!!<3

...........

Jeg: OKe, sov godt! <3

Hun: drøm'a,haha!!

Neida!!!<3

Jeg: Kan drømme jeg!!

Hun: dujah(a)<3

Jeg: Drøm søtt om meg i natt da! (A)

Hun: Haha,jeg kontrollerer ikke drømmene mine!!!<3

Ikke du heller tipper jeg!!!

Jeg: Da kan jeg drømme søtt om deg i stedet da!! (A) <33

Hun: Mhm..funker nok ikke!! Har sagt,sier igjen at man ikke kontrollerer drømmer 100% men jaja,er trøtt!! Natta!<3

Jeg: Natta <3

Noen som vet om dette er mer enn venne flørting, DETTE ER IKKE AKKURAT MIN STERKE SIDE!

Lenke til kommentar

Jeg ville sagt at det var mer enn vennskapelig flørting ;) Men jeg kjenner jo hverken deg eller henne. Uansett så er det en fin start, flørt også med henne imorgen, og evt be henne ut på enten shopping, henge med kompiser og kanskje til og med en date :dribble:

Er med henne nesten hverdag, tenker også på å be henne hjem til meg for å se en film og spise noe god mat ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...