The Doctor Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Sebastian Coates. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Ah klar for kamp! Suarez goal er alltid herlig Hadde vært gøy å sett den nye midtstopperen få noen minutter i slutten også. Tror du det er realistisk? Blir kanskje litt vanskelig?? eller mener du Martin Skrtel som er den nyeste midstopperen vi har som er med i troppen? Har du allerede tatt ut laget?? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Hva med å bare være grei og skrive at Coates ikke er med i matchdaytroppen, fremfor all sarkasmen? Edit: matchdaytroppene, iflg premierleague.com: Stoke City: Begovic, Wilson, Huth, Shawcross, Upson, Wilkinson, Whelan, Whitehead, Diao, Etherington, Walters, Jones, Sorensen, Shotton, Arismendi, Woodgate, Pennant, Delap, Crouch, Palacios, Jerome. Liverpool: Reina, Johnson, Carragher, Agger, Enrique, Adam, Lucas, Henderson, Downing, Kuyt, Suarez, Doni, Skrtel, Robinson, Flanagan, Shelvey, Spearing, Rodriguez, Bellamy, Carroll. Endret 10. september 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Det ville vært vanskelig. Men hvor ser dere troppen? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Her. Edit: De har dog prestert å sette Meireles på skadelista vår, men regner med det er en lett bug. Endret 10. september 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Troppen er vel ikke tatt ut enda? Gerrard kan fremdeles sitte på benken, så kan Coates og. Vi får se, vi får se "Steven Gerrard has revealed he is edging ever closer to a return to action after beginning full training at Melwood this week." Fra .tv Endret 10. september 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Tja, i følge listen så blir det hverken Gerrard, Kelly (surprise, surprise) eller Coates i dag. Regner med at selv om Coates nok ville vært fint til å kontre Crouch med, så er han tross alt forsvarsspiller, og bør vel samspilles mer med laget først. Vet ikke hvor godt engelsk han prater, heller. Edit: Tilfeldigvis er de 11 første navnene på listen Reina, Johnson, Carragher, Agger, Enrique, Adam, Lucas, Henderson, Downing, Kuyt, Suarez, Aner vi en starting XI? Endret 10. september 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Reina, Johnson, Carragher, Agger, Enrique, Adam, Lucas, Henderson, Downing, Kuyt, Suarez Første 11 navnene, før Doni.. Må være startellever? Edit: Too late.. Endret 10. september 2011 av Redneck Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Høhøhøhø - too slow, mate! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Liker! Nå er det på tide med en nettkjenning, Downing! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Downing har, som Carroll, vært skremmende nær å finne målet mot både Bolton og Sunderland. Treverket mot Sunderland og klasseredning av Jaskelainen i kampen mot Bolton hvor Henderson scorte få sekundene etter. Håper han får notert sin første idag! edit, Leo: Tror ikke Coates er verdens beste i engelsk. http://www.youtube.com/watch?v=TUPrS-P9P1U&feature=related Endret 10. september 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 O rly. Greit nok at Reina og Jose snakker spansk, men tviler på at Agger/Carra/Johnson kan Kunne funka hadde vi hatt et helspansk forsvar. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Det ville vært vanskelig. Men hvor ser dere troppen? Jeg skrev inn troppen i et innlegg litt lengre opp. så troppen kan du lese her i tråden . . . Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Det ville vært vanskelig. Men hvor ser dere troppen? Jeg skrev inn troppen i et innlegg litt lengre opp. så troppen kan du lese her i tråden . . . Hva om du stopper opp et lite sekund og bare prøver hardt å tenke: Vil det da kunne dukke opp i topplokket ditt at Redneck kanskje spør fordi han ønsker å kunne finne troppen selv neste gang? Eg tviler men... 1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Skjer med at det ikke er noen 14-kamp i dag? Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Nå gleder jeg meg, kjenner jeg Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Skjer med at det ikke er noen 14-kamp i dag? Skjikkeligbummer!! Jeg og en kammerat skulle ned å se den, spise og sånn før Liverpool kampen. Får holde med United etterpå da. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Skjer med at det ikke er noen 14-kamp i dag? Skjikkeligbummer!! Jeg og en kammerat skulle ned å se den, spise og sånn før Liverpool kampen. Får holde med United etterpå da. den siste der kan jo tolkes flere veier . . . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Skjer med at det ikke er noen 14-kamp i dag? Får holde med United etterpå da. HVA?! Skal du holde med United? E: Damn, joked to slow. Endret 10. september 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Begynner det noen kamp klokka 15, eller må jeg pines helt til 16? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå