Gå til innhold

PL: Stoke vs Liverpool

Jefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Kjør på med Bellamy, Gerrard, Coates, Suarez, Carroll, Kuyt, Henderson, Downing, Enrique, Kelly...... hele laget. Nå skal vi vinne!

Lenke til kommentar

Endelig kamp igjen, grugleder meg. Kamp på Brittania er vanskelig.

Reina

Kelly - Skrtel - Coates (Carra) - Enrique

Kuyt - Adam - Lucas (Gerrard) - Downing

Carroll (Bellamy) - Suarez

Har mer lyst å se en Bellamy på topp med sin sprengkraft enn en lat Carroll som venter på serveringer fra kantene. Hadde vært fint med Gerrard fra start, eller at han i det hele tatt får innhopp.

Er optimistisk og spår seier, 1-2 eller 0-1 i vårt favør. Føler Downing scorer sitt første idag imorgen, det hadde vært fint ettersom han var centimetere fra å score mot Sunderland.

Endret av Friksjon
Lenke til kommentar

Reina

Kuyt - Adam - Henderson (Gerrard) - Downing

Har mer lyst å se en Bellamy på topp med sin sprengkraft enn en lat Carroll som venter på serveringer fra kantene. Hadde vært fint med Gerrard fra start, eller at han i det hele tatt får innhopp.

Er optimistisk og spår seier, 1-2 eller 0-1 i vårt favør. Føler Downing scorer sitt første idag imorgen, det hadde vært fint ettersom han var centimetere fra å score mot Sunderland.

Hvorfor ingen lukas ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har troen på at Carroll netter mot Stoke, han har hatt minst 1 ubersjanse hver kamp, så mangler bare marginene på sin side. Tipper han(eller Suarez) får 70min før Bellamy entrerer banen iført rødt nok en gang. Tipper også at Suarez blir nøkkelmann foran mål. Håper han får et, eller to.

Dette blir dagen da Liverpool kverker Stoke på Brittania.

Lenke til kommentar

Reina

Kuyt - Adam - Lucas (Gerrard) - Downing

Hvorfor ingen Agger? Gerrard og Kelly er vel ikke klare heller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...