Hyperio Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Har vært lenge å vente ja. Har nesten glemt hvordan spillerne ser ut. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Dere skal være glad det ikke er i Desember, det er nemlig den tøffeste testen noen kan møte. Stoke på Brittania på en kald vinterdag i Desember... Grøss og gru! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Kjør på med Bellamy, Gerrard, Coates, Suarez, Carroll, Kuyt, Henderson, Downing, Enrique, Kelly...... hele laget. Nå skal vi vinne! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hele laget? Og så lister du bare 10 mann? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg gadd jo ikke å skrive ned alle. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Latskap ja, en kjenning. Men vet ikke hvor lurt det er å kaste Gerrard inn i ilden med en gang da. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Vet heller ikke hvor lurt det er å stille slik på Britannia: Reina Kelly Coates Enrique Kuyt Gerrard Henderson Downing Bellamy Carroll Suarez For all del, offensivt er bra, men KAN være kjekt med to midtstoppere, hvorav minst 1 bør ha spilt en PL-kamp før. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Dere skal være glad det ikke er i Desember, det er nemlig den tøffeste testen noen kan møte. Stoke på Brittania på en kald vinterdag i Desember... Grøss og gru! Haha, nesten blitt en klisje i fotballverdenen den der. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Tipper vi vinner knepent,kommer til å savne meireles i denne kampen Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Gleder meg voldsomt til skikkelig kamp igjen. Håper vi for en gangs skyld kan ta med oss 3p tilbake fra Stoke. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Endelig kamp igjen, grugleder meg. Kamp på Brittania er vanskelig. Reina Kelly - Skrtel - Coates (Carra) - Enrique Kuyt - Adam - Lucas (Gerrard) - Downing Carroll (Bellamy) - Suarez Har mer lyst å se en Bellamy på topp med sin sprengkraft enn en lat Carroll som venter på serveringer fra kantene. Hadde vært fint med Gerrard fra start, eller at han i det hele tatt får innhopp. Er optimistisk og spår seier, 1-2 eller 0-1 i vårt favør. Føler Downing scorer sitt første idag imorgen, det hadde vært fint ettersom han var centimetere fra å score mot Sunderland. Endret 9. september 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Endelig kamp igjen, grugleder meg. Kamp på Brittania er vanskelig. Reina Kelly - Skrtel - Coates (Carra) - Enrique Kuyt - Adam - Henderson (Gerrard) - Downing Carroll (Bellamy) - Suarez Har mer lyst å se en Bellamy på topp med sin sprengkraft enn en lat Carroll som venter på serveringer fra kantene. Hadde vært fint med Gerrard fra start, eller at han i det hele tatt får innhopp. Er optimistisk og spår seier, 1-2 eller 0-1 i vårt favør. Føler Downing scorer sitt første idag imorgen, det hadde vært fint ettersom han var centimetere fra å score mot Sunderland. Hvorfor ingen lukas ? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Bummer. Helt glemt Lucas. Lucas > Henderson Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Har troen på at Carroll netter mot Stoke, han har hatt minst 1 ubersjanse hver kamp, så mangler bare marginene på sin side. Tipper han(eller Suarez) får 70min før Bellamy entrerer banen iført rødt nok en gang. Tipper også at Suarez blir nøkkelmann foran mål. Håper han får et, eller to. Dette blir dagen da Liverpool kverker Stoke på Brittania. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Endelig kamp igjen, grugleder meg. Kamp på Brittania er vanskelig. Reina Kelly - Skrtel - Coates (Carra) - Enrique Kuyt - Adam - Lucas (Gerrard) - Downing Carroll (Bellamy) - Suarez Har mer lyst å se en Bellamy på topp med sin sprengkraft enn en lat Carroll som venter på serveringer fra kantene. Hadde vært fint med Gerrard fra start, eller at han i det hele tatt får innhopp. Er optimistisk og spår seier, 1-2 eller 0-1 i vårt favør. Føler Downing scorer sitt første idag imorgen, det hadde vært fint ettersom han var centimetere fra å score mot Sunderland. Hvorfor ingen Agger? Gerrard og Kelly er vel ikke klare heller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Irriterer meg grenseløst at jeg muligens ikke får se denne kampen. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Som jeg glemmer. Gerrard står i parentes, skaden til Kelly leste jeg om idag tidlig, glemte den brått. Agger har jeg helt glemt Glad for at det ikke er meg som tar ut laget i alle fall Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Noe slikt er kanskje realistsik fra start? Reina Johnson (he's barack) - Agger - Carra - Enrique Kuyt - Hendo - Lucas - Downing Suarez - Carroll Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg håper inderlig at vi starter med Bellamy istedenfor Carroll. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Trokke det skjer bare. Carroll har som Danielzu påpeker hatt en del store sjanser selv om han har virket slapp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå