Bruker-33331 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Jeg elsker fingerboksen min Tråd for prating rundt emnet, hvor vi hardcore entuasiaster kan kjøpe flere, og hva du elsker med din fingerboks? Endret 28. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hva.... er det for noe egentlig? 4 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Foreldrene mine elsket meg, og kjøpte meg en slik fingerboks, alle jeg kjenner hadde det når de vokste opp, det var jo moten! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Det, var ikke spørsmålet. Spørsmålet er, hva er det for noe, hva brukes det til? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Kjøpte meg en fingerbox, og livet mitt har aldri vært det samme! Det er utrolig hvor mye nytte du får ut av en slik liten dings! 1 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Har en sånn ekkel følelse av jeg kommer til å bli lurt trill rundt og gjort narr av egentlig 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Kjøpte meg en fingerbox, og livet mitt har aldri vært det samme! Det er utrolig hvor mye nytte du får ut av en slik liten dings! Utrolig, ikke sant? Har en sånn ekkel følelse av jeg kommer til å bli lurt trill rundt og gjort narr av egentlig Neida, dette er for oss nostalgia-folk. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Har fortsatt ikke fått greie på hva det er, og hva man gjør med den. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Har fortsatt ikke fått greie på hva det er, og hva man gjør med den. Det kan være alt fra nåler, til myke greier oppi, jeg skal ikke ødelegge for andre folk ved og si hva. ARE YOU UP FOR THE CHALLENGE? Jeg skal lage meg en med metal, blankpolert, også 10-finger utgave også, shit is gonna be so cash Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Ahh digget fingerboxen min, tror muttern kastet den når jeg flyttet ut 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Ahh digget fingerboxen min, tror muttern kastet den når jeg flyttet ut I know the feeling brah Jeg mistet en i mahogny, som var blankpolert og egentlig beste fingerboksen jeg har hatt! Var limited edition, så finner ikke det igjen Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 http://ohinternet.com/Finger_Box Forbanna "vi er kule og alle som ikke er med på spøken er per definisjon idioter bare fordi de ikke har lest den samme nettsiden som meg" fjols. 5 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 http://ohinternet.com/Finger_Box Forbanna "vi er kule og alle som ikke er med på spøken er per definisjon idioter bare fordi de ikke har lest den samme nettsiden som meg" fjols. Ha! Jeg sa jeg følte jeg gikk inn i en felle og kom til å bli lurt/gjort narr av Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 (endret) http://ohinternet.com/Finger_Box Forbanna "vi er kule og alle som ikke er med på spøken er per definisjon idioter bare fordi de ikke har lest den samme nettsiden som meg" fjols. Det har da ikke noe og si? Jeg driver faktisk med fingerbox'ing. Og det at det er et meme til en eller annen idiotisk nettside har da ikke noe og si? Endret 28. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 In the opening post of a Finger Box thread, a seasoned internets expert phrases a seemingly genuine query regarding said finger box, in a manner that suggests that everyone will know what the OP is referring to. The fiendishly clever trap is now set for some hapless victim to come along and spring it by inquiring what a finger box actually is, thus outing themselves as someone unfamiliar with such traditions and new to the board and culture of the site or forum. Much hilarity is then shared by everyone who is in on the joke. Generally the finger box is referenced as being a wonderfully crafted "Box of Pleasure" that is usually made from wood or sometimes aluminum. var vel egentlig det han hintet til tror jeg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Da tror du feil, jeg driver og sparer opp til en ny en faktisk. Lenke til kommentar
pepperkaken Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Idiotisk tråd, nuff said! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 http://ohinternet.com/Finger_Box Forbanna "vi er kule og alle som ikke er med på spøken er per definisjon idioter bare fordi de ikke har lest den samme nettsiden som meg" fjols. Sier du som stormer inn i en tråd for å spre kvalm og heve deg over oss. Du gjør meg sur. 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 2007 called, they want their joke back. 3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Det er morsomt å se at det er andre fingerboxere på forumet. Jeg er den eneste i vennegjengen min som bruker fingerbox, så inntil nå har det mest vært en privat sak. Jeg hadde en medium stor fingerbox, men nå har jeg gått over til en større størrelse. Fingerboxen min er selvfølgelig av tre, da det føles mer naturlig enn aluminium. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå