Knut Slåtta Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Vi har ingen penger, men.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Artig og tøft bilde, det eneste var beina. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 kjempe morsomt bidrag til Håp... så du får en femmer selv om kvalitet kunne vert bedre,he he,glad bilde Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Artig og tøft bilde, det eneste var beina. Det var de beina, ja. Trodde beinlausbildet var det eneste jeg hadde, men nå oppdaget jeg forsyne meg at jeg også hadde et med bein. http://www.doblefustasjeopphengsforkoblere.com/ingenpengerB.jpg Endret 28. august 2011 av Knut Slåtta Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Veldig artig med de håpefulle. Passet kjempebra til temadagen. Lenke til kommentar
Janne caspersen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Jeg synes du har fanget et fantastisk artig øyeblikk, det ser ut som mannen bak skranken må høre med sjefen om det er greit å ta i mot bestilling av det håpefulle dyret. Det andre dyret ser litt forlegen ut Regner med at det er støy du sikter til når du skriver "ikke mye kvalitet", litt støy gjør egentlig ingenting, men det ser ut som det er den røde fargekanalen som lider mest, tror en konvertering til s/h hadde gjort seg Lenke til kommentar
wasco Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Det som mangler på det teknisk perfekte, tar du igjen i sjarm og varme Dette likte jeg i bøtter og spann Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Artig bilde,men litt uskarpt og litt bildestøy og som nevnt under her: Beina :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg