Muggkaare Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Du vil bare ha noe å kose deg med du?!? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Faen da, var jeg virkelig så åpenbar? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Neida, er bare jeg som er flink til å lese folk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Såpass. Synes du ikke at jeg fortjener et bilde som plaster på såret? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Naken eller påkledd? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg har tross alt kost med Ginecologo, og han hadde vært en kandidat til årets kjekkas uten tvil. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Mye fine høydepunkter ila kvelden. Jeg mista både bankkort og mastercard, niko sølte øl på DJ, jeg kjøpte 3 øl og glemte å betale for det og en gammel dame trodde vi skulle banke henne opp fordi vi drakk øl. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 En fylletur er mislykket om ingen mister noe, ingen søler øl på noen, ingen fucker opp noe, og om gamle damer ikke blir bekymret når dere går forbi henne. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Godt poeng hva nå enn du heter. Brukernavnet ditt var et tema på puben, ingen klarte å gjenforklare det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hvor var dere? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 O'Reillys et eller annet sted i utkanten av Oslo. Jeg bare følger etter DJ de gangene vi er der. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Aaaah... om dere (og eventuelt andre) skal ut og se kamp 26. november (ja, mot Newcastle) må dere skrike ut, så kan jeg (og kanskje Proktologen) være med. Kan slikke de bitre tårene deres etter tap vettu! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Er dere i Oslo da? Dere kan slikke tårene våres etter at Rooney har sikret seg toppscorertittelen i PL allerede før desember. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg bor i Oslo, han er på flyttern til Oslo. Så akkurat det bør ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Haha, Scouserene røk mot Stoke. Liker Stoke jeg Selv i kamptråden Bolton - MUFC, klarer dere ikke å la LFC være. Komplekser, much? Edit: spesielt siden Stoke - LFC var ferdig lenge før denne kampen startet. Endret 11. september 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg bor i Oslo, han er på flyttern til Oslo. Så akkurat det bør ikke være noe problem. Jeg blir kun med på pub om Manchester United faller sammen litt. Litt uatuelt å sitte blant store mengder Manchester United-supportere om de fortsetter å spille på denne måten. Akkurat nå skremmer de meg. Neida, hadde jo blitt med. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Haha, Scouserene røk mot Stoke. Liker Stoke jeg Selv i kamptråden Bolton - MUFC, klarer dere ikke å la LFC være. Komplekser, much? Edit: spesielt siden Stoke - LFC var ferdig lenge før denne kampen startet. Var opptatt i hele går så fikk ikke sjekket noen resultater før utpå kvelden Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Haha, Scouserene røk mot Stoke. Liker Stoke jeg Selv i kamptråden Bolton - MUFC, klarer dere ikke å la LFC være. Komplekser, much? Edit: spesielt siden Stoke - LFC var ferdig lenge før denne kampen startet. Ikke LFC, men Stoke vi ikke klarer å la være.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Mye fine høydepunkter ila kvelden. Jeg mista både bankkort og mastercard, niko sølte øl på DJ, jeg kjøpte 3 øl og glemte å betale for det og en gammel dame trodde vi skulle banke henne opp fordi vi drakk øl. Haha. Legendarisk hele greia. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Haha, Scouserene røk mot Stoke. Liker Stoke jeg Selv i kamptråden Bolton - MUFC, klarer dere ikke å la LFC være. Komplekser, much? I'll allow it! Sålenge Lpool forstetter å tape, selv om de kanskje vinner en kamp iløpet av året så kommer ingen til å "la de være". Sånn er det å være supporter og det vet du. United vinner og Lpool taper, syns du det er rart at det blir nevnt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå