Limbeck Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Er på jobb, men målene renner inn alikevel ser jeg. Skal kjøre som en galing for å rekke andre omgang Hvor fort går egentlig en traktor? Fortere enn sparkesykkelen din? Ja, den var tørr, men den var på samme nivå som din i det minste. Tok ikke helt den... On-topic: Sykt klasseskille i PL i år i forhold til ifjor. Chelsea neste blir en større test. Phil Jones er forresten helt sjuk. 8 Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 United ligg med 4,5mål/kamp, heilt ekstremt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Det vakke dårlig Limbeck Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Har N'gog vært borti ballen? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hvordan var målene?(så 5-0) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg vil si goalgetter mål. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Har ikke sett kampen, men den største utfordringen akurat nå er å holde alle de unge spillerene på bakken. Haha, Scouserene røk mot Stoke. Liker Stoke jeg Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Fantastisk kamp i dag igjen. Rooney og Chicharito er dødelig effektive og Jones er et beist! 19 år og har vært knallgod i alle kampene for oss. Like anvendelig som O'Shea, bare mye bedre på ALT og 11 år yngre. Årets kjøp. Håper vi får se mer til han på høyrebacken fremover. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Fantastisk kamp fra våre fantastiske gutter i dag. Er så fornøyd med sesongen så langt, lurer på om man nesten blir litt for kravstore til slutt om dette skal forsette. Jeg får ereksjon av å se Phil Jones, for en maskin han er. 19 år og spilt seg inn så godt på laget. De Gea virket også veldig solid i dag, virker utrolig rolig og konsentrert. Limbeck, du skal ha for det comebacket med den traktoren. Hadde aldri trodd at du skulle svare så bra for deg! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Syk kamp. Full nå. God natt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Husker ikke så jævela mye av kampen, men har noen fotografiske minner.. på mobilen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Klassebilde det siste! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Hvem er denne gjengen da? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Kjekkasen i sort er i hvert fall DJ! 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 DJ kjente tilogmed jeg igjen. Resten var kav ukjente. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg tror han er i midten er Jørgen. Han til venstre øverst er niko? Banan med krøller? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Niko han tynne med krøller. Jørgen med smilet. Banan med det sure ansiktet. DJ med det tynne håret. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hehe. Skjønner godt hvorfor du tror han til venstre øverst er niko ettersom han et år ble (feilaktig) kåret til fotballforumets kjekkeste. Men det er nok meg. Første bilde: banan, Jørgen, DJ_Dark De andre: rød united-drakt er Niko. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Faen, hvor finner vi kåringer av kjekkaser? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Faen da. Jaja, hadde i hvert fall to av fire rett uten å kjenne noen av dere. Må bli bedre til å stalke. Faen, hvor finner vi kåringer av kjekkaser? Bilder sendes til meg på PM for godkjenning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå