The Hoff Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 @SurrealFootball "I don't want to heap pressure on anyone, but I'd be very surprised if Phil Jones doesn't go on to be the greatest man who ever lived." 3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Er på jobb, men målene renner inn alikevel ser jeg. Skal kjøre som en galing for å rekke andre omgang Hvor fort går egentlig en traktor? Fortere enn sparkesykkelen din? Ja, den var tørr, men den var på samme nivå som din i det minste. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Oh YEAH! 0-4! Haha, så latterlig deilig! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 CHICHA! x2! Måltyv! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Herlig at K Davies blir byttet ut. Slipper flere skader på oss i hvert fall! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Herlig at K Davies blir byttet ut. Slipper flere skader på oss i hvert fall! Han burde vært utvist tidlig i kampen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Oioioiooiiooioiogideihepstbent uwvctW4AVQY35B Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 ROOOOONEY <3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 To hat-tricker på like mange kamper. FOR EN SPILLER! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!FOR ETT ANGREP FOR ETT MÅL!!!!!!!!!FOR EN MANN! WAYNE ROOOONEYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!! Det var som f... at jeg ikke fikk med meg tidspunktet... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hvor er egentlig Carrick? Anderson ser jeg jo overalt, mens Carrick er helt borte... Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hvor er egentlig Carrick? Anderson ser jeg jo overalt, mens Carrick er helt borte... Synes Carrick har gjort mye bra idag jeg. Ikke like synelig som Anderson, men han gjør sin jobb. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Joda, jeg har heller ikke sett ham gjøre noe spesielle feil, men jeg synes er han generelt lite synlig. Helt klart Anderson som har eid midtbanen idag. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Det er sant, men synes det er sånn uansett hvem som re partneren til Anderson. Cleverly blir også ganske usynelig til tider, rett og slett fordi Anderson løper og er over alt på banen, men Carrick er vell ikke den spilleren som kan skape noe ut av lite/ingenting noe Ando kan. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Er på jobb, men målene renner inn alikevel ser jeg. Skal kjøre som en galing for å rekke andre omgang Hvor fort går egentlig en traktor? Fortere enn sparkesykkelen din? Ja, den var tørr, men den var på samme nivå som din i det minste. Tok ikke helt den... On-topic: Sykt klasseskille i PL i år i forhold til ifjor. Chelsea neste blir en større test. Phil Jones er forresten helt sjuk. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Er på jobb, men målene renner inn alikevel ser jeg. Skal kjøre som en galing for å rekke andre omgang Hvor fort går egentlig en traktor? Fortere enn sparkesykkelen din? Ja, den var tørr, men den var på samme nivå som din i det minste. Tok ikke helt den... Endret 10. september 2011 av LunaticFanaticHD 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hadde vi bare kunnet unngå alle disse skadene Men så skyt noen da Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Faen er det med Giggs egentlig? Han gidder jo ingenting. Legende eller ikke, gratispassasjer skal vi ikke ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå