The Hoff Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Endelig kampdag igjen! Faen meg på tide. Det spekuleres i at dansken skal stå i mål, synes han fortjener en kamp snart i grunn. Lindegaard Smalling Rio Jones Evra Nani Fletcher Anderson Young Rooney Hernandez* Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hadde vært godt for Lindegaard å få en kamp, ja. Blir spennende å se! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Pub med Jørgen, niko og Banan i dag. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Endelig kampdag igjen! Faen meg på tide. Det spekuleres i at dansken skal stå i mål, synes han fortjener en kamp snart i grunn. Lindegaard Smalling Rio Jones Evra Nani Fletcher Anderson Young Rooney Hernandez* Ferguson krever beskyttelse av De Gea Han har klippekort. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Matchday for faen! Nett traktet meg ei kanne kaffe og skal nå igang med seriøs matlaging her. Skal bli deilig å våkne sikkelig med 16.00 runda som for første gang denne sesongen er et ordentlig sett med kamper. Kos dere i dag guttaboys Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hva står på menyen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Til lunsj var det Rømmegrøt, Risgrøt, spekemat og noe sildegreier i tillegg til diverse varmretter. I kveld vil eg tro det er indrefilet og diverse kylling og fisk. Har ikke sett menyen for i kveld. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Saklig meny. Jobber du offshore? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Overlevde heldigvis landslagspausa. Blir helt rått med litt ordentlig fotball igjen! Håper noen av resultatene 1600 går vår vei. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Nå er det bare en time igjen, bare å spenne seg fast i all denne spenningen! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Confirmed Lineup: De Gea, Jones, Ferdinand, Evans, Evra, Nani, Anderson, Cleverley, Young, Rooney, Hernandez Lindegaard, Berbatov, Giggs, Smalling, Park, Carrick, Fabio Edit: Evans istedenfor Smalling Ville heller hatt Smalling, men kan være han er trøtt etter landslagsturen. Endret 10. september 2011 av Corey Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Vidic, skadet? Lenge? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Vidic, skadet? Lenge? Vida er vel ute i et par uker til. Vært skadet siden midten av august. Sterkt lag. Gleder meg! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 JAAAAARRAAAAA! Hernandez er så drit! Dårlig teknikk og en svakhet for laget! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 BOOOOM! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Håper Davies fikk kort for den??? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Herlig herlig herlig. Men for ei fitte Davies er! Skade godgutten vår, blir helt oppgitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå