Gå til innhold

Nå kan du leie konsoll spill i Norge.


Anbefalte innlegg

LOVEFiLM har startet med utleie av spill til konsoller. Er flere forskjellige abonnements planer en kan velge blant..fra 109kr mnd.

 

Sliker tjenester har jo vært populære i andre land så skal bli spennende å se hvordan det vil bli mottatt her i Norge. Når det viser seg at 9 av 10 ikke spiller ferdig spillene sine engang så kan det her være en smart ting.

Personlig skal jeg prøve tjenesten...det er mulighet for å spare veldig mye penger her slik.

 

http://www.lovefilm.no/browse/spill/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde endre litt på emnetittelen, konsollspill har vært på utleie siden tidenes morgen omtrent ;)

 

Ja mange lokale video butikker en har kunne leid hos, men det har vel aldri vært en utbredt tjeneste som alle i Norge har kunne bruke? Før nå that is...

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Selv eide jeg NES og fikk ikke kjøpe SNES i tillegg :thumbdown: Så da ble Scene 1 redningen. SNES + Mariokart og ekstra kontrollere = win for a weekend :dribble:

 

Senere kom PSOne og chip. Da leide vi PS1 nyheter og brant gummi hjem for å brenne de på disk. Så leverte vi de dagen etterpå. Nyheter dengang kostet jo bare 65,- inkl. brennbar CD :tease:

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Jeg meldte meg på dette med en gang det var lansert, og har til nå leid et par spill.

Tjenesten fungerer utmerket!

 

Det første spillet jeg leide var Alice: Madness returns. I mine øyne er dette et spill man ikke kjøper pga dårlig replay value. Jeg fikk det dagen etter at jeg la det i lista mi med pri 1, spilte igjennom det på et par dager og sendte det tilbake.

To dager senere hadde jeg neste spill i hånda.

 

Lovefilm får tommel opp av meg!

Lenke til kommentar

Ja, og for gamere som meg er det et veldig billig alternativ.

Jeg spiller MASSEVIS av spill i alle kategorier, og slenger dem i hylla for så å aldri røre dem igjen.

Storspillene kommer jeg fremdeles til å kjøpe, men spill jeg bare har lyst til å teste/spille igjennom for historiens skyld de kommer jeg til å leie.

 

Need For Speed: The Run er et godt eksempel på spill jeg vil leie gjennom Lovefilm.

Skyrim skal kjøpes til PC. Alle storspill kjøpes til PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...