emeritus Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Haha, en jeg kjenner er der inne nå! Kjenner én av deltagerne, så må nesten følge med litt i år, selv hvor pinlig det er.. hvem kjenner dere? For kleint til at jeg tør å røpe det her.. hehe Elendig første program forresten - mye rot og surr Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Begredelig start, satser på det tar seg opp etterhvert Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Pinligste programmet jeg har sett. Hun programlederen hadde ikke kjemi med noen. De påklistrede smilene til deltakerne var vonde å se på.. :/ Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Var det ikke noe show da deltakerne kom? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Haha, en jeg kjenner er der inne nå! Kjenner én av deltagerne, så må nesten følge med litt i år, selv hvor pinlig det er.. hvem kjenner dere? Jeg kjenner Joakim. Han er fetteren min Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Og nå skal de slikke på steiner. Eh.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Seriøst? De har dratt den der prøvekanin-vitsen litt for langt nå. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Herregud de kommer til å bli dårlige i magen Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Det jeg tenkte også, kjipt å få rennaræv når man har en med håndjern hengende på slep. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Det jeg tenkte også, kjipt å få rennaræv når man har en med håndjern hengende på slep. Og når doen er ei bøtte. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Følte jeg så Jan Thomas på Big Brother, i kvinnelig sikkelse. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Velvel. Kjenner at det skal en del til for å trekke meg til skjermen fremover ihvertfall, orket jo ikke en gang å se hele sendingen i går Endret 30. august 2011 av Mala 1 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Hvor får man lastet ned det her? Gidder jo ikke betale for noe man kan se gratis på TV? Problemet er jeg fikk ikke med meg premieren. Send på PM om du er redd for adminsa! edit: jeg er ikke redd iallefall! du skal få lov til å prøve deg!!! Du vet ikke hva jeg er i stand til, både psykisk og fysisk!!!!!!!! Endret 31. august 2011 av Overdox 1 Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Så tilfeldigvis Big Brother i går på en kanal som heter "Bliss". Ble rett og slett sjokkert over de fleste sin oppførsel under en fest som hadde vært. Spesielt reagerte jeg på denne deltageren jeg har lagt ved bilde av. Sunna Ingudottir. Kan kort forklare det jeg observerte: Hun sier at hun ville være den første som kom til å ha sex der. Hun diskuterer åpenlyst om hvordan hun suger og hvor god hun er. Hun kler av seg yttertøyet og sprader rundt i bare bh og tanga-truse. Hiver seg over nesten alle mennene i rommet, tvinger seg til å kline med han ene. Begynner å suge han andre. Jeg så ikke hele episoden, men bare noen minutter. Hva synes dere? Personlig tenker jeg at hun kanskje har vært utsatt for noe vondt i ung alder, og ser på seg selv som ikke et verdig menneske og respekterer seg selv ikke sådan. Men det er jo bare en tanke da. Selv syntes jeg det var tragisk og trist å bevitne hennes oppførsel. Ikke bra var det at ingen grep inn. Men gjorde snarere det motsatte. Hva kommer familie og venner til å si? Tror det er tøft for faren hennes å se datteren slik Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hun er sikkert bare litt tøsete av seg. Har aldri drept noen. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 http://www.tv2.no/TV2/bigbrother/live/ Nå viser de det gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå