Jason P. C. Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (fant ingen andre emner om dette) Ja, i morgen braker det løs, skal dere se på? http://www.tv2.no/bigbrother/ Man kan kjøpe abo hos tv2 for denne perioden her http://webtv.tv2.no/webtv/?treeId=3454&referrer=bb Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Har aldri sett på dette før, og det jeg har hørt om det gjør at jeg tviiiler på at jeg kommer til å se nå heller. Kanskje jeg sjekker ei sending, kan jo hende jeg liker det. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Første gang det gikk på tv her i Norge var det jo noe helt nytt. Jeg så på hver gang. Men de andre sesongene var dritkjedelige. Så jeg har igrunn ingen forhåpninger Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 TV 2 Bliss befinner seg på kanalplass 32 hos meg (Get). Ikke akkurat ideelt for å kapre nye tv-tittere. Kommer neppe til å se på. Etter noen sesonger med Paradise Hotel er jeg veldig lei reality. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Ser ut som om jeg bare må drite i å få sett det. Skeptisk til slike løpende abonnement på bankkortet mitt. Jaja kos dere Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Har hørt mye om Big Brother, men har aldri sett på det og har aldri skjønt konseptet heller. Tror ikke jeg orker det her. Mer enn nok med tre måneder hjernedød PH-"undeholdning" pr. år. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Haha, en jeg kjenner er der inne nå! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Første gang det gikk på tv her i Norge var det jo noe helt nytt. Jeg så på hver gang. Men de andre sesongene var dritkjedelige. Så jeg har igrunn ingen forhåpninger Jeg synes de aller fleste sesongene har vært spennende, men det er kanskje bare meg. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Kjenner én av deltagerne, så må nesten følge med litt i år, selv hvor pinlig det er.. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Haha, en jeg kjenner er der inne nå! Kjenner én av deltagerne, så må nesten følge med litt i år, selv hvor pinlig det er.. hvem kjenner dere? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Blæh, de viser det jo på tv2.no, har jeg gått glipp av noe denne timen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Blæh, de viser det jo på tv2.no, har jeg gått glipp av noe denne timen? Neh, ikke noe spesielt. Dette var døllere enn årets Paradise Hotel. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Hva var det med tarantellen? Bare for å skremme? Og er det en gutt eller jente? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Kommer til å se på om jeg sitter foran TV´en når det er på, men det er ikke noe jeg snur døgnet mitt etter. (ser på nå) Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Søppelprogram spør du meg. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 LOL! Dere har ett kvarter på å spise kveldsmat :!: . Hva var det med tarantellen? Bare for å skremme? Og er det en gutt eller jente? Ganske sikkert bare tull. HAHAHAHAHA! Se på det der! :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hva skjer her egentlig ? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Herregud for noen programledere. Skal dette være morsomt? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Skikkelig kleine folk produsentene har funnet... Men jeg regner med at det er derfor de er der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå