wasco Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Alvedans Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Bare helt fantastisk hva du får til..... Kan hende gutten kunne vært "tydeligere" eller mer kontrast på'n ? Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Her har du virkelig latt deg innspirere av Temadagen, med et veldig flott resultat. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Her var det mange herlige detaljer og mye fint lys og kanskje håp om at en spesiell snart skal komme! Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Nydelig arbeid og bidrag Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Du altså,Genistrek dette... en 6er er det verdt,du er så go på dette at... smil smil smil eventyrlig bra Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Synes dette ble kjempeflott Wasco. Ser litt grafisk ut, ikke at det plager meg:) Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Syntes dette ble fint . Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Her ligger det nok en god del arbeid bak.. flott resultat, liker dette godt. Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Se her ja! Her har du boltret deg godt i Photoshop(?), ser det ut til. Artig å leke seg på den måten. Synes du har fått til et fint og eventyraktig bilde her. *tommel opp* Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Spennende montasje, som gir et flott drømmende uttrykk. Passer godt til temaet om håp synes jeg Lenke til kommentar
Janne caspersen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Her har du gjort en utrolig god jobb Wasco Inspirerende Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Fantastisk flott Lenke til kommentar
wasco Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Bare helt fantastisk hva du får til..... Kan hende gutten kunne vært "tydeligere" eller mer kontrast på'n ? Takk for kommentaren Personlig synes jeg det ble litt for mye kontrast på gutten Men smaken er jo ulik...hehe Her har du virkelig latt deg innspirere av Temadagen, med et veldig flott resultat. Takk for hyggelig kommentar. Du har jo lenge vært en av mine inspirasjonskilder til denne type "bilder" Lenke til kommentar
wasco Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Her var det mange herlige detaljer og mye fint lys og kanskje håp om at en spesiell snart skal komme! Takk for hyggelig kommentar Nydelig arbeid og bidrag Tusen takk Du altså,Genistrek dette... en 6er er det verdt,du er så go på dette at... smil smil smil eventyrlig bra Tusen takk for hyggelig kommentar Synes dette ble kjempeflott Wasco. Ser litt grafisk ut, ikke at det plager meg:) Ingen tvil om at dette er grafisk, men det blir det jo når en lager denne type mintasjer Syntes dette ble fint . Tusen takk Her ligger det nok en god del arbeid bak.. flott resultat, liker dette godt. Tusen takk Det største arbeidet med slike montasjer er å finne et konsept og en ide. Når først det er på plass, er det ikke så mye arbeid Se her ja! Her har du boltret deg godt i Photoshop(?), ser det ut til. Artig å leke seg på den måten. Synes du har fått til et fint og eventyraktig bilde her. *tommel opp* Her har jeg boltret meg i PS ja Takk for kommentaren Spennende montasje, som gir et flott drømmende uttrykk. Passer godt til temaet om håp synes jeg Tuen takk Her har du gjort en utrolig god jobb Wasco Inspirerende Tusen takk for kommentaren Fantastisk flott Tusen takk Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Du er flink- Vakkert Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 I eventyrene finnes det håp, forventninger og tro. Du formider dette på en glimrende måte nok en gang. Godt jobba igjen Wasco. Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Meget imponerende og kreativt gjennomført dette Jeg har selv en manipulasjon på trappene, men må tenke litt mer i mitt stille sinn før jeg legger ivei... Lenke til kommentar
wasco Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Takk for hyggelige kommentarer til dere alle Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Det er meget smukt lavet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg