Gå til innhold

[Løst] Ipad 2 3g eller ikke


NJW1609

  

9 stemmer

  1. 1. Ipad 2



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingen tvil på om at jeg ville tatt den med 3G skulle jeg kjøpt meg en ipad. Mye mer fleksibelt enn å være låst til ett wifi nettverk, men har du en telefon som du kan sette opp i Wifi tethering på, så kan du alltids gjøre det på den måten også, men det blir ytterst tungvint i lengden.

Lenke til kommentar

men har du en telefon som du kan sette opp i Wifi tethering på, så kan du alltids gjøre det på den måten også, men det blir ytterst tungvint i lengden.

Jeg kan ikke si meg enig i at det er tungvindt. Det kommer kanskje an på telefonen, men jeg bruker heller et par minutter (maks) ekstra enn å betale en tusenlapp mer.

 

NJW1609: Jeg anbefaler uten 3G med mindre du absolutt må ha.

Lenke til kommentar

men har du en telefon som du kan sette opp i Wifi tethering på, så kan du alltids gjøre det på den måten også, men det blir ytterst tungvint i lengden.

Jeg kan ikke si meg enig i at det er tungvindt. Det kommer kanskje an på telefonen, men jeg bruker heller et par minutter (maks) ekstra enn å betale en tusenlapp mer.

 

NJW1609: Jeg anbefaler uten 3G med mindre du absolutt må ha.

 

Sant nok, er ytterst enkelt med min Galaxy S2 - det jeg heller mente å si var mer at det blir en nødvendighet å ha med seg 2 enheter istedetfor en. Ingen telefon som plutselig går tom for strøm, ingen telefon som plutselig er glemt. Sånn ytterst små ting som plutselig kan bli ett stort irritasjonsmoment (for meg ihvertfall).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...