JULINGiKAKE Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Beklager, noe gikk galt.Vi jobber med å rette opp dette så fort vi kan. Denne meldingen har jeg fått utallige ganger de siste 2 ukene. Til tider er det helt umulig å logge seg inn. Noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Du etterforskes. Regn med å bli permanent bannet. Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 mener du dette seriøst? Ser ikke helt hvorfor jeg skulle bli bannet Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Selvfølgelig ikke. Opplevd det selv en gang. FB oppdateres hele tiden med nye funskjoner, og sitter du veldig mye på siden er det ikke rart du opplever dette av og til. Langvarig skal det ikke være. Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Someone recently tried to log in to your account from an unrecognized computer or mobile device. Because you enabled login notifications, your account is temporarily locked. Please complete the following steps to regain access to your account. Så får jeg beskjed om å trykke continue. Det gjør jeg og havner på sida: Noe gikk galt. Idiot facebook. Det var jeg som prøvde å logge meg inn tidligere. Lenke til kommentar
Felixius95 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Har du fått tilgang til facebooken din igjen? dette skjedde nettopp med meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå