yabo Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Hei! Jeg har en SyncMaster 226BW, og ifølge denne siden har den ~0ms input-lag. jeg har veldig lyst på ny skjerm, og har sett mye på pa246q, som ifølge en review fra samme side har gjennomsnittlig input-lag på 26ms. Kommer jeg til å merke forskjellen når jeg spiller? Og finnes det bedre alternativer enn pa246q? U2410 kanskje? Endret 28. august 2011 av yabo Lenke til kommentar
yabo Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Hei! Jeg har en SyncMaster 226BW, og ifølge denne siden har den ~0ms input-lag. jeg har veldig lyst på ny skjerm, og har sett mye på pa246q, som ifølge en review fra samme side har gjennomsnittlig input-lag på 26ms. Kommer jeg til å merke forskjellen når jeg spiller? Og finnes det bedre alternativer enn pa246q? U2410 kanskje? Hvordan er egentlig IPS til gaming i det hele tatt? Endret 28. august 2011 av yabo Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Meget bra i mine øyne. IPS viser et helt skrullete korrekt bilde i forhold til andre billigere paneler. Farger og skarphet er helt nydelig, og dette merkes godt!! Selvfølgelig så får du ikke like mange bilder per sekund som en 120hz skjerm, men for oss vanlige gamers så er ikke inputlag er tema med dell's U2410/U2711. Har begge skjermene selv, og de fungerer helt ypperlig begge to! Har nettopp kjøpt meg en Spyder 3 Pro (hardwarekalibrator) og bildet disse to skjermene gir er helt fabelaktig. Utrolig morro å se så korrekte farger! Endret 28. august 2011 av Menkromsen Lenke til kommentar
yabo Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Meget bra i mine øyne. IPS viser et helt skrullete korrekt bilde i forhold til andre billigere paneler. Farger og skarphet er helt nydelig, og dette merkes godt!! Selvfølgelig så får du ikke like mange bilder per sekund som en 120hz skjerm, men for oss vanlige gamers så er ikke inputlag er tema med dell's U2410/U2711. Har begge skjermene selv, og de fungerer helt ypperlig begge to! Har nettopp kjøpt meg en Spyder 3 Pro (hardwarekalibrator) og bildet disse to skjermene gir er helt fabelaktig. Utrolig morro å se så korrekte farger! Fine bilder regner jeg med. Men hva med lag? Jeg vil ikke skyte etter noens hode for å oppdage at jeg skyter bak dem. Hvor godt merker man så høy inputlag? Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Som sagt så merker jeg ikke noe lag overhodet. Jeg er dog ingen pro-gamer, men om du leser litt på overclock.net, eventuellt googler reviews av u2410 så vil du se at de fleste ikke synes dette er noe problem i det hele tatt! Det må bare oppleves i virkeligheten, nytter ikke å lese specs på forhånd.. Hadde en leet CS 1.6 (source var bare tull ifølge han ) gamer på besøk her om dagen, han nevnte ingenting om høy input lagg. Derimot kommenterte han de flotte fargene Endret 28. august 2011 av Menkromsen Lenke til kommentar
yabo Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Kult! Tusen takk! Jeg skal kjøpe Pa246q! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå