Gå til innhold

Alt om Risen 2! Det (e)neste RPG-spillet med sjel i en stadig fattigere sjanger..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det Slow Motion Kill Move jeg så ved 4:26?

Stemning og mijø ser veldig bra ut, men det ser ut som om mange har gorillahender.

Vanskelig å vurdere kampene når jeg ikke vet hva som må trykkes/beveges, men det virker ikke som om PB gir slipp på Target-lock, står jo hele tiden rett foran motstanderen. Men det ivktigste blir jo dynamikken i kampene.

Det blir spennende å prøve.

Lenke til kommentar

En ting cirka 4:30 hvorfor fekte i 1 min for så og trekke opp en ladet revolver og skyte? Han kunne barre skytt han med en gang. Merkelig.

Men uansett, noen som vet når dette lanseres på konsoll i forhold til PC datoen?

Endret av GnilreG
Lenke til kommentar

Noen som veit anbefalt hwspec for å dra Risen 2? Jeg sitter på en eldgammel E8450/8800GTS rigg som klarte Risen 1 helt greit, men det er vel kanskje å håpe for mye at den skal dra toern også, men kanskje med et nytt skjermkort?

EDIT: Jeg spiller himla lite nye spill så det hadde vært ideellt å slippe og bytte plattform for ett spill.

Endret av vidarkri
Lenke til kommentar

Noen som veit anbefalt hwspec for å dra Risen 2? Jeg sitter på en eldgammel E8450/8800GTS rigg som klarte Risen 1 helt greit, men det er vel kanskje å håpe for mye at den skal dra toern også, men kanskje med et nytt skjermkort?

EDIT: Jeg spiller himla lite nye spill så det hadde vært ideellt å slippe og bytte plattform for ett spill.

Ganske snille systemkrav ( oppgitt på forumsiden til Deep Silver (for tiden utgiver for Piranha Bytes):

Minimum Requirements :

• Operating system: Windows XP (with Service Pack 2)

• Processor: Dual Core 2.1 GHz

• Memory: 2 GB System RAM, 5.5 GB free hard disk space

• Video Card: 512 MB ​​Radeon 3870 / GeForce 8800 GTX

• DirectX: DirectX 9.1c

• Sound Card: DirectX-compatible sound card

• Keyboard / mouse or gamepad required

• Internet connection for online activation

Recommended Requirements :

• Operating system: Windows XP (with Service Pack 3) Windows Vista (with Service Pack 1) Windows 7

• Processor: Dual Core 3GHz

• Memory: 4 GB of system RAM, 5.5 GB free hard disk space

• Video Card: 1024 MB Radeon 4890 / GeForce GTX 260

• DirectX: DirectX 9.1c

• Sound Card: DirectX-compatible sound card

• Keyboard / mouse or gamepad required

• Internet connection for online activation

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

6,5/10 - IGN

Ser ut til at et av årets største spill ikke er så bra after all..

Er vel kanskje akkurat derfor det kan bli bra. Er jo bare casualspill som får bra karakterer nå for tiden, og spesielt innenfor fantasyaction-sjangeren. (Eller hva man skal kalle det, Rollespill er det i alle fall ikke. Mulig dette er det, da!) Det er ingen anmeldere som har noe som helst troverdighet igjen når det gjelder rollespill, bortsett fra RPGCodex da, selv om de ikke anmelder så veldig mye.

Ser det er mye klaging på at det ikke er awesomebutton i Risen og at man *gispe* faktisk kan dø.Dag 1-DLC kan man trykke langt ned i halsen på utgiveren, da, og når alt er sagt så kan det jo faktisk hende at Risen 2 ikke er noe bra

Endret av radiohodet
  • Liker 4
Lenke til kommentar

6,5/10 - IGN

Ser ut til at et av årets største spill ikke er så bra after all..

Er vel kanskje akkurat derfor det kan bli bra. Er jo bare casualspill som får bra karakterer nå for tiden, og spesielt innenfor fantasyaction-sjangeren. (Eller hva man skal kalle det, Rollespill er det i alle fall ikke. Mulig dette er det, da!) Det er ingen anmeldere som har noe som helst troverdighet igjen når det gjelder rollespill, bortsett fra RPGCodex da, selv om de ikke anmelder så veldig mye.

Ser det er mye klaging på at det ikke er awesomebutton i Risen og at man *gispe* faktisk kan dø.Dag 1-DLC kan man trykke langt ned i halsen på utgiveren, da, og når alt er sagt så kan det jo faktisk hende at Risen 2 ikke er noe bra

Man bør vel ikke basere alt på en anmeldelse, men IGN pleier ihvertfall å stort sett være troverdige i mine øyne.

Som IGN antyder, er det fare for at spillet kun er "okey", og ikke så bra som vi hadde håpet. Utifra gameplay videoen de hadde av anmeldelsen gjenspeilte det seg mye med det de sa.

Dog er ikke 6,5 nok til å si at spillet er dårlig, men det er alikevel en enorm skuffelse. Men jeg skal vente på flere anmeldelser, evt prøve spillet selv før jeg kommer opp med en egen mening, men hittil har det gått et steg i feil retning ihvertfall..

Lenke til kommentar

Fant en anmeldese til. Han er heller ikke fornøyd, og gir gameplayet 25%. http://www.rpgfan.co...ters/index.html

Jeg må si jeg driter i det, skal ha Risen 2 uansett.

Edit: Gamereactor sin anmeldese. På plussiden har de "God grafikk", mens på minussiden har de "Tidvis lav kvalitet på grafikken". Høres litt rart ut. http://www.gamereact...+Waters/?page=2

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...