LBS Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Heihei! Jeg er nå på leting etter et bra gaming-headset, og har blitt fortalt av flere at Logitech G35 skal visstnok være svært bra, i tillegg kjører Komplett.no et 44% tilbud på headsettet nå. Jeg har svært god erfaring med Logitech, det er et merke som jeg vet leverer kvalitetsvarer, og jeg har vell i lang samlet tid sverget til dem. I mitt hode kan man ikke ta feil med Logitech. Etter å ha lest flere anmeldelser så har jeg kommet fram til at dette headsettet til 599,- er verdt pengene. USB, 7.1 Surround-sound og en svært klar og god mic, i tillegg til flere gode egenskaper. MEN så har jeg nå nylig lest at headsettet IKKE fungerer på konsoller! Noen sier at mikrofonen fungerer, men at jeg ikke kommer til å få lyden ifra spillet i headsettet, og siden det er USB-inngang kan jeg ikke bare la lyd-ledningen gå direkte inn i TV-en, og mikrofon-ledningen inn i adapteren som da går inn i PS3-en. Stemmer det at headsettet ikke fungerer på PS3, og vis ja; finnes det noen alternativ som får det til å funke? Mvh, LSB. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 De har desverre rett. Du må ha versionen med "gammeldagse" plugger for å få lyd via en kabel du kobler til bak på ps3'en og da mister du desverre mikrofon funksjonen. Lenke til kommentar
LBS Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Det var da som ***. Tusen takk for responsen Du har vell ikke noen andre forslag på headset som jeg burde kjøpe da? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Turtle beach pc 21:). Billig og bra fra cdon.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå