lisA- Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Noen fler som har oppdaget nyhetsoppdateringer over chatlisten på Facebook? Om man skjuler sidepanelet, så dukker oppdateringene opp til høyre for de originale nyhetsoppdateringene.. Nå har jeg dobbelt opp, og jeg ser ikke poenget. Det eneste som kan være nyttig (for en liten brøkdel av alle på Facebook) er at man kan se nyhetsoppdateringene selv om man surfer på profilene til folk uten å trykke på "Hjem". Rop ut om du vet hvordan man får det bort ... :| 1 Lenke til kommentar
Borkiz Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Så det nettopp selv. Facebook har bare blitt bullshit i det siste. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Haha, spurte akkurat andre om det på skype. Men hører det går an å tilbakestille chaten, sånn at man får den gamle? Noen som vet noe mer om dette? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Ser ikke sånn ut hos meg, kan du ta et bilde? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Merka det nå jeg også.. Prøvde å undersøke litt i innstillingene, men fant ikke noe om det gikk an å endre det. Lenke til kommentar
lisA- Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Her er en screenshot! Endret 28. august 2011 av lisA- Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Noe som også er irriterende er at det ikke lenger står bursdagene til folk oppe i høyre hjørne... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Uff, skal de gjøre enda flere endringer altså? Ser ikke sånn ut hos meg ennå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå