youlookslashy Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 La oss si jenta er noenlunde "kul", og blir sammen med en små "teit" kar, ville dere da sett på hu som "dum" fordi hun blir sammen med ham, eller mer genuin fordi hun tør å bli sammen med ham uten å tenke på ryktet sitt? Problemstilling... 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Baranladion Skrevet 28. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. august 2011 Ungdommen nå til dags.... At dette i det hele tatt må være en problemstilling er sørgelig. 31 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Jeg vet ikke med andre, men jeg driter i hvorfor folk er sammen. Endret 28. august 2011 av Zarac 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dr. Brodsky Skrevet 28. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. august 2011 (endret) "Hvis man må tenke på det gode ryktet sitt når man bestemmer seg for hvem man skal bli sammen med har man ikke fortjent det gode ryktet." - gammelt kinesisk ordtak Endret 28. august 2011 av SKT 13 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Ikke la sosial status stå i veien for kjærlighet =) 2 Lenke til kommentar
Flanelshirt Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Liker å tro at jeg er blitt såpass gammel at "kulheten" til en person ikke har noe og si for hvem som er i lag med hvem lenger. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Jeg velger å tro at både jeg og de rundt meg er vokst fra det statustullet der, så nei. Men for å svare litt mer relevant (siden jeg ut fra spørsmålet går ut fra at TS hører til på ungdomskolen eller deromkring) så nei, jeg tror ikke hun ville mistet status. Det var i alle fall ikke slik det fungerte der jeg vokste opp. Hun ville beholdt statusen sin som kul, og han ville rykket oppover mot den samme statusen. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Om du lever i South park.. Men nei, det har ingen betydning så lenge dere er happy together så burde nok andre synest at det er flott og fint. 1 Lenke til kommentar
youlookslashy Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Ungdommen nå til dags.... At dette i det hele tatt må være en problemstilling er sørgelig. Jeg vet det. Det her er på VGS nivå, utrolig patetisk, men å få "hahaha, du er keen på x", og lapper med "x + x = <3" på pulten er IKKE kult. Og når jeg ber de gi seg sier de at de forstår, og to timer senere er det på'an igjen. Blir helt oppgitt, men igrunn har dere rett. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Høres ut som om enkelte begynte på VGS for tidlig. 1 Lenke til kommentar
youlookslashy Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Godt mulig. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg vet det. Det her er på VGS nivå, utrolig patetisk, men å få "hahaha, du er keen på x", og lapper med "x + x = <3" på pulten er IKKE kult. Og når jeg ber de gi seg sier de at de forstår, og to timer senere er det på'an igjen. Det der var eit jævligt stort problem i 6. klasse. Lenke til kommentar
youlookslashy Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Det der var eit jævligt stort problem i 6. klasse. Fortsatt ett problem, dessverre. Lurer på hva faen de tenker på egentlig. Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Du må ta jentas ryktesum,x, ganger kvadratrota av ryktesummen på gutten i andre,y, og dele på pi opphøyd i fjerde for å finne svaret dvs. Endret 29. august 2011 av Nakmus 2 Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 høres ikke mye voksent ut... 1 Lenke til kommentar
youlookslashy Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 høres ikke mye voksent ut... Fullt klar over det. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Flere kule jenter burde bli sammen med småteite gutter! Hilsen en av dem... Spøk til side: Hvorfor bry seg? Send lapp tilbake med "Ja, hva så"? Dette blir bare et større problem dersom du lar det bli det. Geir 1 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Flere kule jenter burde bli sammen med småteite gutter! Hilsen en av dem... Spøk til side: Hvorfor bry seg? Send lapp tilbake med "Ja, hva så"? Dette blir bare et større problem dersom du lar det bli det. Geir Kul jente eller småteit gutt? Spøk til side, helt enig, følg hjertet, ignorer barnslige tullebukker. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg vet det. Det her er på VGS nivå, utrolig patetisk, men å få "hahaha, du er keen på x", og lapper med "x + x = <3" på pulten er IKKE kult. Og når jeg ber de gi seg sier de at de forstår, og to timer senere er det på'an igjen. Det der var eit jævligt stort problem i 6. klasse. Eller i 4 klasse. Lenke til kommentar
hursay Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Se & Hør syndrom altså, et kortvarig problem. Løsning(?); bli litt asosial om nødvendig og hold deg unna sosiale nettverk, letteste løsning og funker bolle. Men sånt i timen er bare og fnise litt av og be dem og ta seg en bolle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå