TomKorawit Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Heihei. Jeg har virkelig problem med min forrige bærbar pc (mini). Etter å ikke har brukt den på lenge, villet kjøre en scan og slette filer som er ubrukelig på hoved disken (C:). Med " Disk Cleanup " (CMD: CleanMgr) Så valgte jeg "C:" deretter valgte jeg .. - Setup Log Files - Temporary files - Osv. Når det vart ferdig, skrudde jeg av og på pc-en. Men den kom seg ikke lengre enn en blackscreen med en understrek som blinker .. Det jeg lurer på er at finnes en måte å fikse dette her på? Eller må jeg sende den inn på reperasjon? Tusen takk! Lenke til kommentar
cfg Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Har du en Windows cd liggende? Høres ut som du har fjernet mer enn det du trodde du hadde fjernet! Lenke til kommentar
TomKorawit Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Mm , ja det har jeg. Men probleme er at det er en mini pc, og det er en 64-bit cd ; (( Takk for forslaget ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå