Espen Ørud Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Bøye Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lis K Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Minimalistisk og velkomponert. Et klart eksempel på at "less is more". Tror jeg ville forsøkt med bittelitt mer kontrast. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Et så minimalistisk uttrykk krever et perfekt komp, og det har du fått til med glans Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Minimalistisk og velkomponert. Et klart eksempel på at "less is more". Tror jeg ville forsøkt med bittelitt mer kontrast. Takker så meget for kommentar og spesielt glad for innspill. Var vel kanskje kontrasten jeg var minst fortrolig med. Rimelig grå og kontrastløs dag så kontrasten er hevet noe og kurven har allerede fått seg en soild "S", men ser også nå at det går fint å strekke den enda mer. Det gir kanskje et noe dysterer uttrykk, men det fungere også meget godt. Et så minimalistisk uttrykk krever et perfekt komp, og det har du fått til med glans Takker så meget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg