VildeS Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Jeg har telenor mobilt bredbånd, som bindingstiden har gått ut på. Jeg er på jakt etter en ny 13" pc, og prøver å finne noen steder som har tilbud på en rimelig pc med mobilt bredbånd mot bindingstid. Vet at elkjøp hadde noen sånne tilbud på begynnelsen av sommeren.. Noen som vet om noen butikker som har et sånn tilbud nå eller kommer til å få det i nærmeste framtid? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Slike kampanjer er helt avhengig av at operatøren (Telenor i dette tilfellet) gir butikken ekstra provisjon, slik at det er mulig å gi en billigere PC mot binding. Dette gjorde Telenor i sommer da de ønsket å få flere kunder. Etter midten av Juli så ble det slutt på kranen, og nå koster det kunden 200 ekstra per måned for å binde dette opp mot et PC kjøp. Uten å gå videre inn på tall, så blir dette hverken lønnsomt for kunden eller butikken. Med andre ord, inntil Telenor eller en annen operatør føler for å være gavmild for å få ut produktet sitt, så tviler jeg på at du finner noe lignende med det aller første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå